20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

چرا کلش آف کلنز در بلواستکس،صفحه سیاه میشود؟ آموزش بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز فارسی,بازی آنلاین,clash of clans,کلش گیم,جنگ قبیله ها,clash game,کلش آو کلنز,کلش او کلنز,اموزش کلش آف کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز,آموزش بازی کلش آف کلنز,آموزش clash of clans,اموزش clash of clans

چرا کلش آف کلنز در بلواستکس،صفحه سیاه میشود؟ آموزش بازی کلش آف کلنز

توسط این برنامه می توانید کلیه بازی های اندرویدی را روی سیستم کامپیوتر خود بازی کنید ، ولی جدیدا مشکلی برای بیشتر بازیکنان پیش آمده است که هنگام بازی کلش آف کلنز ، صفحه سیاه می شود و بازی کلش آف کلنز اجرا نمی شود که برای این کار ما پیگیر مساله شدیم که متاسفانه با تمام آپدیت ها و تغییراتی که انجام دادیم ، باز هم بازی اجرا نشد ! حالا چه کنیم ؟

همانطور که می دانید برای اجرای بازی کلش آف کلنز در کامپیوتر ، احتیاج به شبیه ساز های اندروید دارید که یکی از بهترین های شبیه ساز اندرویدی برنامه بلواستکس BlueStacks می باشد.

توسط این برنامه می توانید کلیه بازی های اندرویدی را روی سیستم کامپیوتر خود بازی کنید ، ولی جدیدا مشکلی برای بیشتر بازیکنان پیش آمده است که هنگام بازی کلش آف کلنز ، صفحه سیاه می شود و بازی کلش آف کلنز اجرا نمی شود که برای این کار ما پیگیر مساله شدیم که متاسفانه با تمام آپدیت ها و تغییراتی که انجام دادیم ، باز هم بازی اجرا نشد ! حالا چه کنیم ؟

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تنها راه حلی که برای این مشکل پیدا کردیم ، پاک کردن برنامه بلواستکس از سیستم خود و نصب مجدد آن است .طریقه صحیح پاک کردن کامل بلواستکس هم این است که به Control Panel کامپیوتر خود وارد می شوید و سپس گزینه Programs And Features را انتخاب می کنیم.

حالا لیستی از کلیه برنامه های نصب شده در سیستمتان ، نمایان می شود و سپس از بین لیست ها برنامه بلواستکس را انتخاب می کنیم.( تصویر پایین ) حال در لیست بر روی برنامه BlueStacks App Player کلیک و آن را انتخاب می کنیم و با این انتخاب در بالای همان پنجره گزینه Uninstall ظاهر میشود که با کلیک کردن روی آن برنامه شروع به حذف شدن می نماید.

در بیشتر مواقع می پرسد که آیا مایل هستید که کلیه دیتا ها و اپلیکیشن ها پاک شود ، که با انتخاب Yes کلیه ذخیره ها و دیتاهای بازی پاک میشود و با انتخاب No ذخیره و سیوهای بازی باقی می ماند.

توصیه ما انتخاب Yes است که کلیه دیتاهای قبلی و ذخیره های بازی ها پاک شود و برنامه بعدا بدون اشکال نصب و اجرا می شود ، توجه کنید که اگر بازی کلش آف کلنز را از قبل ذخیره کرده باشید با پاک شدن بلواستکس دوباره می توانید بازیتان را Load کنید و از همان ادامه قبلی بازی کنید.

خب چند لحظه ای صبر می کنیم و برنامه بصورت کاملا تمیز بلواستکس را از سیستم شما پاک می کند بهتر است که بعد از پاک شدن سیستم کامپیوتر خود را ریستارت نمایید تا برای نصب برنامه جدید بلواستکس آماده شود.

حال برنامه بلواستکس زیر را که توسط خود بنده چک شده است و بر روی سیستم خودم هم نصب کرده ام و بدون اشکال هم کار می کند را از این لینک دریافت نمایید .

BlueStacks 0.9.30 Build 4239

نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین

توجه به نکات زیر در صورت وجود مشکل در نصب الزامی است :

  • نسخه ی پیش رو از برنامه BlueStacks نسخه روت شده است به گونه ای که برنامه هایی که نیاز به روت دارند نیز برروی کامپیوتر شما اجرا شده و بخوبی کار میکند!
  • با نصب شدن این نرم افزار برروی ویندوز شما ، تمامی برنامه ها و بازی هایی که با فرمت APK هستند به صورت اجرایی در می آیند و با کلیک برروی ان ها اقدام به نصب ان ها می نمایید!
  • کاربران دارای ویندوز 8.1 و ایکس پی برای استفاده از برنامه نیاز به نصب داشتن Net framework 3.5 دارند ، بقیه ویندوز ها نیاز ندارد.
  • برای اجرای بلواستکس رم سیستم باید بالا 4 گیگ باشد و رم کارت گرافیک باید بالای 2 گیگ باشد در غیر اینصورت ممکن است هنگام اجرا با مشکل روبرو شوید.
  • هنگام نصب بلواستکس باید  فی ل ت ر ش ک ن و آنتی ویروس و فایروال خود را خاموش کنید و بهتر است که اتصال به اینترنت خود را نیز قطع کنید.
  • بهتر است برای رفع بعضی از مشکلات برنامه و بازی ها و مخصوصا اجرای ربات های کلش آف کلنز ، زبان بلواستکس را به انگلیسی تغییر دهید برای اینکار به قسمت BlueStacks Settings بروید و در پنجره باز شده Change Language را بزنید و در لیست زبان را به English (United Kingdom)c تغییر دهید.
  • اگر بلواستکس هنگام نصب Error می دهد و با اینکه نسخه قبلی بلواستکس را داشتید و آنرا پاک کردید پیام میدهد که بر روی سیستم شما نسخه بلواستکس نصب است ، برای رفع این مشکل باید ویندوز را پاک کنید و دوباره نصب کنید.
  • برنامه ایکس مود بر روی بلواستکس روت شده یا نشده در حال حاضر به هیچ وجه اجرا نمی شود.
  • جهت اجرای بازی های دیتا دار باید دیتا را کپی کنید توی مسیر C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolderو بعد از طریق فایل منیجر موجود در بلواستکس به مسیر  sdcard/windows و دیتایی که ریختی رو کپی کنید توی مسیر Android/obb یا Android/data و بازی های دیتا دار را نصب و اجرا کنید.
  • در بعضی مواقع برای اجرای بازی ها و ... احتیاج به ف ی ل ت ر ش ک ن دارید که آن را باید در PC خود فعال کنید و نه اینکه در بلواستکس اجرا کنید.

به برای یک دوستی پایدار به کلن سایت بپیوندید !

مطالب بیشتر از سایت ما

مراسم Clash Con کلش آف کلنز فارسی

چه مقدار طلا و اکسیر هم اکنون درتولید کننده ها هست ؟ کلش آف کلنز فارسی

یک روز از زندگی جاینت کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله HoWiz اموزش کلش آف کلنز

تجزیه و تحلیل سطح ملکه کماندار اموزش کلش آف کلنز

نحوه حمله صحیح با دیوار شکن اموزش کلش آف کلنز

نصب کلش آف کلنز بر روی ویندوز فون اجرای کلش روی نوکیا

کارخانه طلسم سازی سیاه اموزش کلش آف کلنز

تشخیص زمین متروکه در کلش آف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

آموزش محل قرارگیری تله ها و بمب ها آموزش بازی کلش آف کلنز