20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

تکنیک پیاده کردن سرباز ها با انگشتان در حملات! اموزش کلش آف کلنز

clash of clans,clash game,بازی آنلاین,کلش آف کلنز,کلش گیم,اموزش کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,آموزش بازی کلش آف کلنز,,کلش آو کلنز,اموزش clash of clans,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز فارسی,آموزش clash of clans,کلش او کلنز

تکنیک پیاده کردن سرباز ها با انگشتان در حملات! اموزش کلش آف کلنز

چگونگی رها کردن سربازها در نبرد بسیار مهم است و اگر آن را اشتباه انجام دهید مثلا در زمان نامناسب ، با سرعت زیاد و یا بیش از حد کند و ... حملات شما می تواند خراب شود . به طور معمول ، زمانی که شروع به بازی می کنید از یک یا دو انگشت خود برای اعزام نیروهایتان استفاده می کنید و اگر صفحه نمایش شما بزرگتر باشد و اجازه بدهد ، شما می توانید از سه تا چهار انگشت خود استفاده کنید و یا حتی از دست خود کاملا استفاده کنید !تاکتیک های پیشرفته در استقرار نیروها در کلش آف کلنزپیاده کردن نیروها با یک دستشما میتوانید 2 یا 3 و یا حتی 4 انگشت در یک زمان به اعزام نیروهای خود اقدام کنید و با اعزام نیروهای خود به سرعت با ضربه زدن صفحه نمایش و احضار سریع یک دسته سرباز در یک خط استفاده کنید و ساختمان های دفاعی دشمن را هم منحرف کنید ، که این کار خیلی مورد علاقه همه است که دیوار ها را می شکند و به منابع ذخیره دشمن دست پیدا کردحالت اسلایدی : شکل 2 تا 3 انگشت خود را پایین نگه دارید به مدت 1 تا 2 ثانیه سپس حالت مانند اینکه اسلایدی را می خواهید نگاه کنید دست خود را حرکت دهید ، شما می توانید احضار نیروها را به این روش سریع تر انجام دهید ، هنگامی که می خواهیم از یکطرف به یک پایگاه حمله کنیم ، این کار موثر است . برای دیدن جزئیات و نحوه کار به این ویدیو توجه کنید:


در این مطلب می خواهیم مطلبی جالب در مورد بازی کلش آف کلنز و انگشت ها و سوالاتی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد توضیحاتی بدهیم . آیا شما استفاده از انگشت و پیاده کردن صحیح نیروها را به درستی اجرا می کنید و نحوه پیاده کردن نیروها را میدانید ؟ هنگامی که من شروع به بازی کردم ، هفته ها این کنترل انگشتها و نحوه پیاده کردن نیرو ها را تمرین می کردم!
برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



چگونگی رها کردن سربازها در نبرد بسیار مهم است و اگر آن را اشتباه انجام دهید مثلا در زمان نامناسب ، با سرعت زیاد و یا بیش از حد کند و ... حملات شما می تواند خراب شود . به طور معمول ، زمانی که شروع به بازی می کنید از یک یا دو انگشت خود برای اعزام نیروهایتان استفاده می کنید و اگر صفحه نمایش شما بزرگتر باشد و اجازه بدهد ، شما می توانید از سه تا چهار انگشت خود استفاده کنید و یا حتی از دست خود کاملا استفاده کنید !


تاکتیک های پیشرفته در استقرار نیروها در کلش آف کلنز

پیاده کردن نیروها با یک دست

شما میتوانید 2 یا 3 و یا حتی 4 انگشت در یک زمان به اعزام نیروهای خود اقدام کنید و با اعزام نیروهای خود به سرعت با ضربه زدن صفحه نمایش و احضار سریع یک دسته سرباز در یک خط استفاده کنید و ساختمان های دفاعی دشمن را هم منحرف کنید ، که این کار خیلی مورد علاقه همه است که دیوار ها را می شکند و به منابع ذخیره دشمن دست پیدا کرد

حالت اسلایدی : شکل 2 تا 3 انگشت خود را پایین نگه دارید به مدت 1 تا 2 ثانیه سپس حالت مانند اینکه اسلایدی را می خواهید نگاه کنید دست خود را حرکت دهید ، شما می توانید احضار نیروها را به این روش سریع تر انجام دهید ، هنگامی که می خواهیم از یکطرف به یک پایگاه حمله کنیم ، این کار موثر است . برای دیدن جزئیات و نحوه کار به این ویدیو توجه کنید:

پیاده کردن نیروها با دو دست

من فکر کنم این روش برای خیلی ها جدید است .

حالت چهار انگشتی: این سریعترین راه برای استقرار همه نیروهای خود در همه طرف در عرض چند ثانیه برای توزیع متعادل و پیاده کردن سربازان است.این روش برای زمانی خوب است که بخواهید تعداد زیادی از ساختمانهای دفاعی را در لایه اول نابود کنید و همچنین می توان با این روش کالکتورهای حریف را نابود کردو در وقت هم صرفه جویی می شود.

اطمینان پیدا کنید که بمب ها و تله های دشمن را از بین برده اید، همچنین مراقب قهرمانان دشمن باشید چرا که آنها حمله ما را خراب می کنند و یا آنها را فریب می دهند.
برای استفاده از این روش، شما نیاز به استفاده از دو دست، دو شست و دو انگشت سبابه ، انگشت سبابه خود را در بالا و شست خود را در پایین بگذارید در پایین این پایگاه دشمن ، پس از آن دست خود را به جلو و عقب و حالت اسلاید در سراسر گوشه و کنار پایه، به آرامی و سریع .
برای دیدن جزئیات فیلم زیر را ببینید:
چند ضربه ایی و اسلایدی: پس از امتحان روش های فوق ، شما باید آماده یادگیری این روش و موثرترین این روش باشید ! استفاده از دست راست خود به احضار نیروها و استفاده از دست چپ خود برای سویچ بین سربازان مختلف و بالعکس.
برای دیدن جزئیات فیلم زیر را ببینید:
شاید شما در بار اول نتوانید این کارها را به خوبی انجام دهید ! ولی به مرور زمان و استفاده از انگشتان خود و ممارست می توانید استفاده از انگشتان در پیاده کردن نیروها را به خوبی بکار ببرید و تبدیل به استاد انگشت در کلش آف کلنز شوید !

مطالب بیشتر از سایت ما

ترجمه بخش های Help And Support قسمت دوم اموزش کلش آف کلنز

منطق های خنده دار در کلش آف کلنز! آموزش بازی کلش آف کلنز

آپدیت کلش آف کلنز تابستان 2015 آموزش بازی کلش آف کلنز

سه طلسم جدید: زلزله ، سم ، سرعت کلش آف کلنز فارسی

بهترین ترکیب و استراتژی ها در لیگ های مختلف اموزش کلش آف کلنز

بهترین زمان برای غارت چه موقع است؟ اموزش کلش آف کلنز

طلسم زلزله در آپدیت جدید کلش آف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

BarchLoon یک استراتژی حمله خوب برای تاون هال 5 و 6 اموزش کلش آف کلنز

طلسم سرعت در آپدیت جدید کلش آف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

جزئیات ارتقاء ساختمانها ، اسپل ها ، نیروها در ورژن تابستان 2015 کلش آف کلنز فارسی