20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

معرفی Star Bonus و Treasury و Loot Cart اموزش کلش آف کلنز

clash of clans,کلش آو کلنز,کلش او کلنز,آموزش بازی کلش آف کلنز,کلش گیم,clash game,کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز فارسی,اموزش کلش آف کلنز,بازی آنلاین,آموزش clash of clans,اموزش clash of clans,,آموزش بازی جنگ قبیله ها

معرفی Star Bonus و Treasury و Loot Cart اموزش کلش آف کلنز

با گرفتن پنج ستاره در حملات مولتی پلیر یک جایزه روزانه کسب می کنید این جایزه به همراه لوتی که در وار میبرید به نام ترژری (Treasury) یا نام فارسی آن " گنجینه! " در کلن کسل ذخیره می شود و اگر به شما حمله شود و کلن کسل تخریب شود مقدار کمی از آن به غارت می رود.معرفی Loot Cart !بعد از این اگر کسی به دهکده شما حمله کرد درصدی از لوت دزدیده شده از شما با عنوان Loot Cart در دهکده شما ذخیره می شود! این Loot Cart را می توانید برداشت کرده و به یا به Treasury (گنجینه) در داخل کلن کسل منتقل کنید!به غیر از این آپدیت ها و ویژگی های جدید ، در آپدیت آینده رفع باگ و بهینه سازی هایی برای بالانس کردن Attack ها نیز انجام خواهد شد.

امروز انوشکا مدیر انجمن سوپرسل از آپدیت هایی که بزودی روی بازی کلش آف کلنز انجام می شود و هم اکنون برنامه نویسان بازی به سختی روی آن مشغول کار هستند ، سخن گفت ! برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

همانطور که قبلا گفته شد ، در حال حاضر قصد داریم یک بروز رسانی بر روی بازی انجام دهیم و آنچه در آینده شاهد آن خواهید بود و در حال کار روی آن هستیم :

معرفی Treasury و Star Bonus :

با گرفتن پنج ستاره در حملات مولتی پلیر یک جایزه روزانه کسب می کنید این جایزه به همراه لوتی که در وار میبرید به نام ترژری (Treasury) یا نام فارسی آن " گنجینه! " در کلن کسل ذخیره می شود و اگر به شما حمله شود و کلن کسل تخریب شود مقدار کمی از آن به غارت می رود.

معرفی Loot Cart !
بعد از این اگر کسی به دهکده شما حمله کرد درصدی از لوت دزدیده شده از شما با عنوان Loot Cart در دهکده شما ذخیره می شود! این Loot Cart را می توانید برداشت کرده و به یا به Treasury (گنجینه) در داخل کلن کسل منتقل کنید!

به غیر از این آپدیت ها و ویژگی های جدید ، در آپدیت آینده رفع باگ و بهینه سازی هایی برای بالانس کردن Attack ها نیز انجام خواهد شد.

+ برای دیدن متن اصلی پست انوشکا ( اینجا کلیک کنید )

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود ربات LazyPressing ربات LazyPressing

روستاهای متروکه دوباره به بازی بازگشته اند ! کلش آف کلنز فارسی

شیبه‌ساز سیستم‌عامل iOS بر روی ویندوز اموزش کلش آف کلنز

این یک تله است ! اموزش کلش آف کلنز

نسخه های بی نهایت جم کلش آف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

چند نکته درباره غارت بهتر در کلش آف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

آموزش آپگرید در کلش آف کلنز قسمت اول Clash of Clans Upgrade Guide

استراتژی حمله HogHealer برای TH9 کلش آف کلنز فارسی

آپدیت جدید در راه است کلش آف کلنز فارسی

شرح قسمت جدید آپدیت کلش آف کلنز فارسی