20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

مشکل لودینگ بازی کلش آف کلنز بعد از آپدیت 7.65 آموزش بازی جنگ قبیله ها

بازی آنلاین,کلش آف کلنز فارسی,آموزش بازی کلش آف کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,جنگ قبیله ها,clash game,کلش آف کلنز,کلش آو کلنز,اموزش کلش آف کلنز,کلش او کلنز,کلش گیم,اموزش clash of clans,clash of clans,آموزش clash of clans,

مشکل لودینگ بازی کلش آف کلنز بعد از آپدیت 7.65 آموزش بازی جنگ قبیله ها

اول از همه من چون لیدر بودم تو کلن پرشیا امپرورز یک آی دی دیگه داشتم که توش الدر بودم از دوستان خواستم که منو کیک کنن بعد که بازی رو کلیر دیتا کردم و دوباره باآآی دی الدر وارد شدم دیدم در کمال تعجب مشکلی نداره ..بعضی از دوستان گفتن مشکل اینه که آی پی ایرانه و غیره ولی نیست چون ما اکثرا ساکن آمریکا هستیم و این موضوع تو کلن ما احتمالش منفی شد تا اینکه فهمیدم واقعا موضوع تایپ فارسی که انکودر هاش همخونی با آپدیت جدید در اغلب گوشی ها نداره یا باید کسی تو کلن باشه با آیپد یا آیفون بیاد و تمام چت رو حروف انگلیسی بنویسه یا از کسی که گوشی جدیدی داره یا آیفون داره بخواید بیاد کلنتون و متنو فارسی رو از چت پاک کنه لوکیشن رو هم ما از ایران برداشتیم .. این راه حل 100% شک نکنین بعد اینکار همه کلیر دیتا کنن باز میل وارد کنن حتما جواب میده من تایپ فارسی ندارم و اینهمه متنو به سختی به عشق شما گذاشتم اگه کسی لول بالا با سن بالا بود خوشحال یشیم بیاید پیش ما :* :*

از آپدیت جدید تعداد بسیار زیادی از بازیکنان بازی کلش آف کلنز که اعضای کلن های مختلف بوده اند و دستگاه اندرویدی دارند دچار مشکل لودینگ بازی شده اند یعنی  نمیتوانند وارد بازی خود شوند و تنها صدای بازی را میشنوند و حتی نوتیفیکشن ها را هم دریافت میکنند .

تا جایی که ما مشکل را بررسی کردیم مثل اینکه آپدیت جدید واقعاً موفقیت آمیز نبوده و غیر از مشکلاتی گرافیکی در رندر دیوارها و خود Air Sweeper ها مشکل لودینگ دوستان هم بر مشکلات آپدیت اضافه شده تا جایی که برخی در فروم سوپرسل درخواست پس گرفتن آپدیت را کرده اند.

ولی از آنجایی که تعداد افرادی که مشکل را به سوپرسل اعلام کرده اند کم هستند این مشکل گویا به دست کارمندان بخش پشتیبانی بازی نرسیده و یا اگر رسیده فعلاً تصمیمی به ترتیب اثر نگرفته اند بهتر است در یک حرکت هماهنگ تمامی کسانی که مشکل ورود به بازی را دارند متن انگلیسی زیر را از طریق ایمیل برای سوپرسل ارسال کنند تا از این مشکل مطلع شوند و زودتر بررسی و رفع مشکل کنند .

دوستان دقت کنید همگی با هم و به همراه هم کلنی هایتان متن زیر را به آدرس ایمیل های clashofclans.account@supercell.com  و هم چنین clashofclans.feedback@supercell.com ارسال نمایید .

جهت دیدن متن ایمیل و راهنمایی های دیگر که شاید مشکل گشا باشد به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در قسمت سابجکت یا موضوع بنویسید :

Me And My Clan Members Can’t Login To Our Village Please Help

متنی که مینویسید :

Hi

I’m Contacting You From The Clan ...... ,(Clan Tag = # ......)  And Me And All Of Our Clan Members Are Unable To Load Our Villages . This Happened Right After The Update . It's Been A Day We Are Waiting For Supercell To FIX The Issue But Still Nothing. Please Help Us Supercell

 

به جای سه نقطه اسم کلن خود را بنویسید و در قسمت کلن تگ هم شماره تگ کلنتون که با # شروع می شود را اگر می دونید بنویسید.

بعد از ارسال ایمیل ، از طرف سوپر سل ایمیلی بصورت اتوماتیک می آید که لازم نیست به آن پاسخ دهید و باید چند روز منتظر باشید تا مشکل را حل کنند یا اگر ایمیلی آمد که شامل مشکل شما نبود در جواب به پاسخ اتوماتیک بنویسید :

My Issue Is Not Listed In The Reply You Sent

نکته >>

سعی کنید نسخه های جدید بازی کلش آف کلنز را (اگر دسترسی دارید) از گوگل پلی استور (برای اندروید) و آپ استور ( برای iOS ) دانلود کنید و از سایت های متفرقه دانلود نکنید.

یک راه دیگه هم که می توانید انجام دهید از اعضای کلن خودتون که دسترسی به Kick کردن دارند را بخواهید که از کلن شما را Kick کنند و مشکل بعضی ها با این راه حل برای ورود به بازی کلش آف کلنز حل شده است. ( این راه حل صد در صد نیست. )

راه حل دیگری از یک خواننده سایت :

اول از همه من چون لیدر بودم تو کلن پرشیا امپرورز یک آی دی دیگه داشتم که توش الدر بودم از دوستان خواستم که منو کیک کنن بعد که بازی رو کلیر دیتا کردم و دوباره باآآی دی الدر وارد شدم دیدم در کمال تعجب مشکلی نداره ..
بعضی از دوستان گفتن مشکل اینه که آی پی ایرانه و غیره ولی نیست چون ما اکثرا ساکن آمریکا هستیم و این موضوع تو کلن ما احتمالش منفی شد تا اینکه فهمیدم واقعا موضوع تایپ فارسی که انکودر هاش همخونی با آپدیت جدید در اغلب گوشی ها نداره یا باید کسی تو کلن باشه با آیپد یا آیفون بیاد و تمام چت رو حروف انگلیسی بنویسه یا از کسی که گوشی جدیدی داره یا آیفون داره بخواید بیاد کلنتون و متنو فارسی رو از چت پاک کنه لوکیشن رو هم ما از ایران برداشتیم .. این راه حل 100% شک نکنین بعد اینکار همه کلیر دیتا کنن باز میل وارد کنن حتما جواب میده
من تایپ فارسی ندارم و اینهمه متنو به سختی به عشق شما گذاشتم اگه کسی لول بالا با سن بالا بود خوشحال یشیم بیاید پیش ما :* :*

arash.bostani.khales@gmail.com

باز هم یک راه حل دیگه از خوانندگان سایت :

 اگر کلن شما دچار مشکل شده از هم کلنی های خودتون که دارای گوشی با سیستم عامل iOs هستند و میتوانند به بازی وصل شوند بخواهید که به بازی بروند  یک نفر را Kick  و سپس invite کنند و اونقدر چت کنند که کل چت کلن عوض بشه و حالا نفری که از کلن Kick شده میتواند به بازی وصل شود و پس از آن شخصی که از کلن Kick شده و دوباره Invite شده و به کلن وارد شده ، بقیه اعضا هم می توانند وارد بازی شوند. این فعلا تنها راه حل است تا ببینیم سوپرسل چه اقدامی برای رفع این مشکل انجام میدهد.

توجه : با دانلود این ورژن جدید بازی کلیه مشکلات حل شده است :


برای دانلود ورژن جدید کلش آف کلنز 7.65.5 اینجا کلیک کنید


مطالب بیشتر از سایت ما

اجرای Clash Of Clans بر روی شبیه ساز ANDY کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله ترکیبی جاینت و هیلر تاون هال6 و تاون هال7 کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله Penta Lava Loon کلش آف کلنز فارسی

چگونه Air Sweeper را در نقشه دهکده خود بگذاریم ؟ کلش آف کلنز فارسی

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Clash Of $ouls) آموزش بازی جنگ قبیله ها

ورژن جدیدتر بازی کلش آف کلنز منتشر شد ورژن 7.65.5 آموزش بازی جنگ قبیله ها

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Project ZaPiNfiNiTY) آموزش بازی جنگ قبیله ها

نکات آموزشی در مورد خرید و فروش اکانت بازی کلش ! کلش آف کلنز فارسی

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Clash the Gems) آموزش بازی جنگ قبیله ها

استراتژی حمله GoHogs GoHogs