20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

شروع یا پایان قوی در کلن وار اموزش کلش آف کلنز

کلش آو کلنز,کلش آف کلنز فارسی,clash of clans,آموزش بازی کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,آموزش بازی جنگ قبیله ها,بازی آنلاین,کلش گیم,اموزش clash of clans,آموزش clash of clans,کلش او کلنز,,کلش آف کلنز,اموزش کلش آف کلنز,clash game

شروع یا پایان قوی در کلن وار اموزش کلش آف کلنز

روش سوم : پایانی باور نکردنی ( هم چون یک مار )اما مدل آخر و کثیف تر و از همه جالب تر این نوع حمله ها مدل آخری است که می خوام به شما بگویم ، در این نوع حمله نفرات ضعیف کلن مقابل اتک های اول خودشون رو زدن و نفرات قوی هم چند تایی زدن اما اختلاف ستاره ها بسیار زیاده و شما مغرور از پیروزی مقتدرانه در جنگ هستید . حتی در این نوع حمله می بینید که ۵ نفر اول کلن مقابل از کلن خارج شدن و ۲ ساعت مونده به پایان حمله  هم هنوز برنگشتند . در این حالت شما برد رو حتمی می دانید و شروع می کنید به جمع کردن لوت از نفرات بالا و بیخیال ستاره می شوید . اما در ۲ ساعتی پایانی ناگهان تمام اعضا خارج شده از کلن بر می گردند و شروع به حمله می کنند یک شکست تلخ رو به شما تحمیل می کنند . اما تنها راه مقابله با این شیوه این است که هیچ موقع خودتون رو برنده قطعی ندانید .

همیشه اینکه در وار چگونه حمله کنیم بسیار مهم بوده  است . یکی از راه کارهای خوب برای این کار این است که یک شروع فوق العاده در حمله داشته باشید . که با ایجاد اختلاف زیاد با حریف باعث از دست رفتن روحیه آنها شوید . البته این مساله فقط تاثیر روحی روانی دارد و دلیلی بر پیروزی قطعی نمی باشد. اما اگر در ایتدای حمله یک دفعه اختلاف ۳۰ یا ۴۰ ستاره ای ایجاد شود به تیم حریف شوک وارد میشود و باعث می شود حمله هایشان را با استرس بزنند . ما در این پست ۳ الگو حمله در کلن وار رو بررسی می کنیم .

در ادامه مطلب با ما باشید ...

روش اول : شروع قدرتمندانه

همانطور که گفتیم شروع قوی بسیار تاثیر گذار است و می تواند خوب باشد . در این حالت باید بالای ۸۰ % از اعضای کلن شما در ساعت اول وار حمله کنند تا تاثیر خودش را داشته باشد  . البته در نظر داشته باشید که در حمله اول بهتره اعضای ضعیف تر دشمن را بزنید تا اکثرا  ۳ ستاره کنید و اختلاف خوبی ایجاد شود . اما این عمل اگر درست انجام نشود مشکلات فراوانی ایجاد میکند .

برای مثال اگر اکثرا ۱ یا ۲ ستاره بشوند ، تیم حریف این موقعیت را دارد که با برنامه ریزی شما رو ۳ ستاره کند و از شما جلو بزند . پس به دهکده ایی حمله کنید که از ۳ ستاره بودن مطمئن باشید .

روش دوم : پیروزی آرام

مدل دیگر حمله این است که شما کاملا با هماهنگی و استراتژی به دشمن حمله کنید و با هدف گذاری مناسب نتیجه گیری کنید . اما برای مقابله با این نوع حرف ها باید ببینید  چگونه حمله می کنند . اگر حتی نفرات قوی هم به اعضا متوسط شما حمله می کنند بدانید که قصد دارند در ابتدا اعضا ضعیف شما رو ۳ ستاره کنند و سپس با خیال راحت برن به سراغ قوی ها . در این حالت شما نیز باید همین گونه مقابله کنید .

روش سوم : پایانی باور نکردنی ( هم چون یک مار )

اما مدل آخر و کثیف تر و از همه جالب تر این نوع حمله ها مدل آخری است که می خوام به شما بگویم ، در این نوع حمله نفرات ضعیف کلن مقابل اتک های اول خودشون رو زدن و نفرات قوی هم چند تایی زدن اما اختلاف ستاره ها بسیار زیاده و شما مغرور از پیروزی مقتدرانه در جنگ هستید . حتی در این نوع حمله می بینید که ۵ نفر اول کلن مقابل از کلن خارج شدن و ۲ ساعت مونده به پایان حمله  هم هنوز برنگشتند . در این حالت شما برد رو حتمی می دانید و شروع می کنید به جمع کردن لوت از نفرات بالا و بیخیال ستاره می شوید . اما در ۲ ساعتی پایانی ناگهان تمام اعضا خارج شده از کلن بر می گردند و شروع به حمله می کنند یک شکست تلخ رو به شما تحمیل می کنند . اما تنها راه مقابله با این شیوه این است که هیچ موقع خودتون رو برنده قطعی ندانید .

نتیجه آخر


در کل از روش دوم بیشتر استفاده می شود و اکثرا بدون ریسک کار میکنند . اما بدانید که اگر یک کلن خوب و یک دست داشته باشید مدل اول و به خصوص آخر هم میتواند بسیار خوب و قوی باشد .

مطالب بیشتر از سایت ما

جشن یکسالگی Clan Wars اموزش کلش آف کلنز

نحوه نابودی برج جهنمی (Inferno Tower) اموزش کلش آف کلنز

مزایای کلن و کسب تجربه برای کلن اموزش کلش آف کلنز

طرز ساختن کله اسکلتی عصای Witch اموزش کلش آف کلنز

آموزش رفع مشکل متصل نشدن اکانت کلش اف کلنز به گوگل آموزش بازی جنگ قبیله ها

نکات و آموزش حمله در کلن وار در بازی کلش اف کلنز clash of clans

آموزش ذخیره (Save) دهکده کلش اف کلنز در اپل و آندروید آموزش بازی جنگ قبیله ها

چگونه سربازان را بصورت ایده آل تولید کنیم ؟ اموزش کلش آف کلنز

دانلود برنامه بلواستکس روت شده و آفلاین کلش آف کلنز فارسی

آموزش جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها هنگام حمله آموزش بازی جنگ قبیله ها