20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

۵ عامل که از بن شدن شما جلوگیری میکند ! اموزش کلش آف کلنز

آموزش clash of clans,بن شدن در کلش آف کلنز,clash of clans,اموزش کلش آف کلنز,clash game,کلش آو کلنز,جنگ قبیله ها,آموزش بازی کلش آف کلنز,کلش آف کلنز فارسی,کلش آف کلنز,اموزش clash of clans,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش او کلنز,بازی آنلاین,کلش گیم

۵ عامل که از بن شدن شما جلوگیری میکند ! اموزش کلش آف کلنز

۲-بن بی دلیل ( بی دلیل هم البته نه بلکه به خاطر توضیحات کلن شما )اگر در قسمت توضیحات کلن شما چیز نامربوطی نوشته شود و سوپرسل متوجه آن شود ، سوپرسل نمی تواند تشخیص دهد چه کسی اون متن رو نوشته و به همین دلیل کل کلن رو بن میکند! شاید شما کاری نکرده باشید  اما بودن در کلنی که توضیحات نادرستی داره جرم است و خلاف قوانین سوپرسل - داشتن یک متن خوب در شرح کلن خیلی مهم است اما تعدادی از بازیکنان ادعا کرده اند بدون هیچ دلیلی منع شدند و آنها  کولیدرها و یا لیدر کلن هستند و یک نفر  شرح کلن متن نا مناسبی قرار داده کمپانی سوپر سل نمی تواند پیگیری کند که چه کسی این متن را نوشته است بنابرین هرکس که این قدرت را دارد از بازی منع میکند این خیلی نا امید کننده است که در دوران جنگ قبایل همچین اتفاقی بیفتد.

بن شدن یکی از مشکلات رایج در بازی کلش اف کلنز می باشد که اکثر مواقع به دلیل عدم اطلاعات کافی پیش میاد . لازم دیدم در این پست یک سری اطلاعات درباره این موضوع برای شما بیان کنم .

پس در ادامه مطلب ما باشید ...


به تازگی شرکت سوپرسل سازنده بازی کلش آف کلنز قوانین و مقررات سخت تری رو برای مجازات سو استفاده کننده ها و کسانی که رفتار نادرستی در بازی دارند در نظر گرفته است پس لطفا از فحش دادن در گلوبال چت خودداری کنید !مخصوصا ما ایرانی ها که به عرب ها فحش می دهند ، اگر هم دیدید کسی این کار رو میکند سریعا اون شخص رو report و سپس  mute کنید . البته جدا از اینکه اگر رفتار درستی نداشته باشید خود سوپرسل بن میکند و یا اگر کسی گزارش کار شما را بدهد ، سوپرسل پیگیری می کند و بن می کند ، از نظر اخلاقی هم البته درست نیست . در این پست می خواهیم راه هایی رو که امکان دارد با انجام اون بن بشید بررسی کنیم .


انواع بن در بازی کلش اف کلنز

وقتی صحبت از بن می شود ، حالت های مختلفی پیش می آید ، برای مثال:

  • بن شدن از چت جهانی
  • بن شدن از بازی
  • بن شدن به طور دائم و بسته شدن کامل اکانت


بن شدن از چت جهانی یا گلوبال چت

بن شدن از چت جهانی ۲ دلیل می تواند داشته باشد ، اول اینکه شما با یک زبان غیر قابل قبول برای بازی ( مثل زبان ایرانی که در بازی هنوز مورد قبول نیست ) به صورت اسپم یک مطلب رو پشت سر هم ارسال کنید که باعث بن شدن به مدت ۲۴ ساعت می شود یا به طور هم زمان به وسیله ۷ نفر ریپورت شوید که این هم باعث بن شدن شما در بخش چت می شود .

البته خوب این مشکل وجود دارد که ۴ تا بچه در چت پیدا شوند و بیخود و بی جهت شروع کنند به ریپورت افراد بی گناه ولی خوب کمه و به تنهایی کاری از پیش نمی برند . این رو هم بگم که اگر شما به طور مکرر از چت بن شوید امکان دارد برای مدتی نیز از بازی بن شوید

 مشکل اینجاست که فیلتر کلمات زشت (توهین آمیز) سوپر سل هنوز در برخی از نقاط به درستی کار نمی کند زیرا زبان ها را تشخیص نمی دهد شما میتوانید از کلمات طبیعی (نرمال) در چت خود استفاده کنید و اگر کلمات توهین آمیز گویش سومالیایی که تشخیص داده می شوند را تایپ کنید بعد از چند دقیقه به طور خود کار از چت جهانی ممنوع می شوید.

همچنین اگر هفت نفر شما را گزارش کنند ممکن است از چت جهانی ممنوع شوید و چیزی که من دیده ام یک عالمه بچه هستند که بدون دلیل و به طور تصادفی گزارش می کنند ، توصیه من این است که به هیچ وجه در چت جهانی چت نکنید زیرا بسیاری از افراد شما را بدون دلیل گزارش می کنند!


بن شدن به صورت موقت از بازی

خوب یک نوع دیگر بن این مدله که در اون شما برای مدت کوتاهی از بازی بن می شوید . بین ۱ تا ۷ روزه معمولا و دلیل های متفاوتی داره . که در اینجا ما به دلیل های که زیادتر پیش اومده می پردازیم .


۱- ساختار مپ شما :

دیدین همتون چیدمان هایی رو که یک شکل زشت رو نمایش می دهند و شاید در نگاه اول خنده دار باشد ، اما بدونید که این بازی رو از یک بچه ۵ ساله تا یک ادم ۸۰ ساله دارند انجام می دهند و رعایت نکردن مسایل اخلاقی در این رابطه برای سوپرسل بسیار مهمه و اگر مپ شما رو ببینن و یا توسط کسی گزارش شود شما به طور موقت از بازی بن می شوید .

طرح های خنده دار “مسخره” در بازی درست نکنید!

دیوار چیدن می تواند تفریح باشد ولی توجه داشته باشید که بچه ها و افراد دیگر فرهنگ ها و مذهب ها نیز مشغول این بازی هستند اگرچه شما میتوانید کسی که مربوط به فرهنگ و مذهب خودتان باشد بخندید ولی این بدان معنا نیست که مردم دیگر نیز بایستی با همان تفریح زندگی کنند. این چیزی است که من نامش را احترام می گذارم و با دیوارها چنین چیزی نوشتن ممکن از باعث منع شدن شما برای چند روز از بازی شود.

چه کارهایی باید انجام داد اگر این ممنوعیت را دریافت کردید؟

بعد از پایان دوره ممنوعیت  وارد حساب خود بشید و طراحی خود را پاک کنید فقط تغییر آن به غیر فعال کافی نیست و ممکن است شمارا برای یک هفته از بازی منع کند !

اما اگر بن شدیم چه کنیم ؟ تنها راه این است که صبر کنید تا بازی براتون دوباره باز شود و سریعا این مپ رو پاک کنید و دیگه تکرار نکنید .


۲-بن بی دلیل ( بی دلیل هم البته نه بلکه به خاطر توضیحات کلن شما )

اگر در قسمت توضیحات کلن شما چیز نامربوطی نوشته شود و سوپرسل متوجه آن شود ، سوپرسل نمی تواند تشخیص دهد چه کسی اون متن رو نوشته و به همین دلیل کل کلن رو بن میکند! شاید شما کاری نکرده باشید  اما بودن در کلنی که توضیحات نادرستی داره جرم است و خلاف قوانین سوپرسل - داشتن یک متن خوب در شرح کلن خیلی مهم است اما تعدادی از بازیکنان ادعا کرده اند بدون هیچ دلیلی منع شدند و آنها  کولیدرها و یا لیدر کلن هستند و یک نفر  شرح کلن متن نا مناسبی قرار داده کمپانی سوپر سل نمی تواند پیگیری کند که چه کسی این متن را نوشته است بنابرین هرکس که این قدرت را دارد از بازی منع میکند این خیلی نا امید کننده است که در دوران جنگ قبایل همچین اتفاقی بیفتد.

باید با دوستان کلن تان صحبت کنید و هنگامی که متوجه شدید چه کسی اینکار را انجام داده قدرت او را بگیرید و به الدری خلع مقام کنید که دیگر به دلیل رفتار ناشایست دیگران به دردسر و مشکل نیفتید مثل حالت قبل صبر کنید تا زمان بن تمام شود و داخل بازی شوید و توضیحات کلن رو درست کنید . البته باید بفهمین چه کسی این متن رو در توضیحات کلن نوشته و اون فرد رو اخراج یا جریمه کنید . البته بعد از این اتفاق بهتره کلن رو عوض کنید . چون بن شدن اول دو روز برای همه اعضا کلن است اما اگر برای بار دوم بن بشین به مدت یک هفته و برای بار سوم به طور دائمی خواهد بود.که اگر دقت کرده باشید چند وقت پیش این اتفاق برای کلن اول ایران افتاد و کلن رو کلا عوض کردند .


۳- داشتن چند اکانت

میدونم شنیدن این خبر برای شما خوب نیست اما اگر شما فکر میکنید که با داشتن یک دستگاه میتوانید ۲ بازی داشته باشید سخت در اشتباهید و سوپرسل این رو خلاف قوانین خودش می داند پس به شدت مراقب باشید چون امکان بن شدن وجود دارد .

 در TOS به طور واضح بیان شده که شما اجازه ندارید بر روی یک دستگاه بیشتر از یک حساب داشته باشید داشتن چندین حساب بر روی یک دستگاه ممکن است منجر به منع شدن از بازی شود هرچند من نمی دانم کمپانی سوپرسل چقدر سختگیرانه این را اجرا میکند فقط شما باید آگاه باشید که کاری که مجاز نیست را دارید انجام می دهید! و استفاده کردن از ابزارهای که بازی جنگ قبایل را روی کامپیوتر یا مک بوک اجرا بکند مجاز نیست و ممکن است منجر به ممنوعیت شود ...


شما باید بدانید این ارزشی دارد ولی در آخر هیچ تفریحی ایجاد نمی کند ؟ درست نمی گم؟


حتی استفاده از برنامه های شبیه ساز آندروید برای سوپرسل غیر قانونی محسوب می شود . میدونم همه شما از بلواستکس استفاده کردید و بن نشدید اما بودن کسانی که بن شدند .


۴-استفاده از راه های خرید جم دیگر و هک بازی

خرید یک اکانت ، استفاده کردن از افرادی که جم ارزان قیمت می فروشند یا ابزار هایی که برای هک کردن استفاده می شود (و یا هر ابزاری که باعث میشود شمارا آنلاین نگه دارد یا کارهای دیگری انجام دهد) باعث گیر افتادن شما می شود.

من هیچ پشنهادی نمی توانم به شما بدهم جز اینکه استفاده از اینها را متوقف کنید !
خوب این رو که دیگه میدونستین ، همه ازXmodGame استفاده میکنیم اما کاملا بر خلاف قانونه سوپرسل هست  و اگر سوپرسل   بخواد می تواند اکانت شما رو بن کند!  اما این مورد به راحتی از بن خارج نمی شود و شما باید به سوپرسل نامه بزنید و اعلام پشیمانی کنید تا سوپرسل اجازه دوباره بازی کردن رو بدهد !


بن شدن همیشگی از بازی

مدل آخر بن شدن به طور همیشگی هست . اگر شما اشتباهات بالا رو به صورت مکرر و همیشگی مرتکب بشین (حداقل ۲بار ) امکان دارد برای همیشه بازی شما بن بشه و دیگه فرصت بازی کردن نداشته باشید .

چکار کنیم اگر که بن شدیم؟

سه نوع بن بازی برای منع بازیکن وجود دارد :

  • کسی که بی گناه است.
  • کسی که قوانین را نخوانده است.
  • کسی که دقیقا می دانسته چه کاری انجام می دهد.

در هر صورت شما می توانید با پشتیبانی از طریق پست الکترونیک با جزئیاتتان تماس گرفته اما نمیتوانید از آنها انتظار داشت که به شما پاسخ فوری دهند یا ممنوعیت شما را بردارند ، زمانی که شما برای همیشه منع می شوید مطمئن باشید که قوانین شرکت را به طور جدی نقض کرده اید و توجه داشته باشید ساختن یک حساب جدید شروع خوبی نیست و اگر کمپانی سوپرسل متوجه شود حساب دوم شمارا نیز می گیرد

چگونه با سوپرسل تماس بگیرم ؟

(( آموزش تماس با سوپرسل - سازنده بازی برای رفع مشکلات خود اینجا کلیک کنید ))

نتیجه:»

متن های توهین آمیز و  یا دیوار نوشته ها ارزش تلاش هایتان را دارد؟ ما تمام بازیکنان کلش آف کلنز در دنیا یک چیز مشترک داریم و آن هم عشق به این بازی است پس چرا آن را با یکدیگر به اشتراک نگذاریم بوسیله داشتن تفریح با یکدیگر ؟


جدید ترین روش انجام بازگرداندن بازی ذخیره نشده و همچنین بازی های هک شده کلش آف کلنز در مطلب زیر می باشد ، همراه با نمونه متن ایمیل به ساپورت بازی به زبان انگلیسی  در مطلب زیر گردآوری شده است روی لینک زیر کلیک کنید

 >>>آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !<<<


مطالب بیشتر از سایت ما

گزارش بازی Clash Of Clans در روزنامه شرق اموزش کلش آف کلنز

آموزش حمله ترکیبی دراگون + بالون ، مخصوص کلن وار اموزش کلش آف کلنز

فریب بازی‌های مشهور را نخورید! آموزش بازی کلش آف کلنز

کنترل کردن حمله های دشمن به وسیله چینش درست کلش آف کلنز فارسی

اجرای XmodGame بر روی اندروید 5 و کامپیوتر کلش آف کلنز فارسی

آیا لاواهوند برای دفاع مناسب است ؟ کلش آف کلنز فارسی

سال نو مبارک ! اموزش کلش آف کلنز

۲ تکنیک پیروزی در وار از طریق جا به جایی میان چیدمان ها اموزش کلش آف کلنز

دانلود برنامه نقشه های کلش آف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

دانلود برنامه Clash Paint Clans اموزش کلش آف کلنز