20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

کاربرد دکوری ها در کلش آف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز فارسی,کلش او کلنز,clash of clans,بازی آنلاین,clash game,اموزش clash of clans,جنگ قبیله ها,کلش گیم,کلش آو کلنز,اموزش کلش آف کلنز,کلش آف کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,آموزش clash of clans,آموزش بازی کلش آف کلنز

کاربرد دکوری ها در کلش آف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

وقتی به شما حمله می شود سربازان مهاجم ( به ویژه آرچرها ) در صورتی که اطراف این آیتم های تزئینی قرار بگیرند به صورت مستقیم حرکت نمی کنند و مجبور به حرکت روی خطوط خارجی تزئینات هستند. با این وضعیت اگر سربازان به صورت گسترده کاشته شوند با حرکت روی خطوط خارجی به صورت گروهی در می آیند، اکنون مورتار های شما (توپخانه) و ویزارد تاور های شما با تعداد کمتری شلیک می توانند آرچر ها را از بین ببرند.در این تصویر هیچ آیتم دکوری وجود ندارد و حمله کننده با قرار دادن نیرو های خود به صورت گسترده سعی در کاهش تلفات نیروهای خود و افزایش درصد تخریب و دریافت منابع دارد.  حال زمین بازی خود را مانند تصویر زیر با اجسام دکوری به صورت دایره ای احاطه کنید.  اکنون با کاشته شدن نیرو ها اطراف این آیتم ها آنها به صورت گروهی در می آیند و آماده از بین رفتن توسط مورتار ها و ویزارد تاور های شما، اکثر مخاطبان این بازی از این قابلیت اطلاع ندارند و با توجه به اینکه ذهن خود را متمرکز حمله و چینش نیرو ها کرده اند هرگز به این ویژگی پی نمی برند.دو عکس زیر به خوبی نشان دهنده این قابلیت است.  چند نکته کوتاه:با قراردادن دکوری ها به صورت مستقیم و در کنار هم و نزدیک به ساختمان های خود بهترین نتیجه را خواهید دید همچنین برای اینکه اکسیر کمتری مصرف کنید سعی کنید از آیتم های تزئینی ارزان تر استفاده کنید.حتما تا الان به ارزش این آیتم ها پی بردید و دیگر به آن ها به چشم یک آیتم صرفا تزئینی بی ارزش نگاه نکنید.

 اگر شما از مخاطبین بازی محبوب کلش آف کلنز هستید حتما تا کنون به این نکته که دکوری هایی (تزئینات مانند بوته های گل، مشعل ها، پرچم کشور ها، فلش ها و…) که در این بازی وجود دارد به چه دردی می خورد؟

این تزئینات حتی فضایی را درگیر نمی کند تا بتوان با آن ها حرکت سربازان را به سمت منابع مهم تر کند تر نمود.پس به عبارتی استفاده از این تزئینات مساویست با هدر دادن منابع اکسیر و طلا… اما اینطور که ما فکر می کنیم نیست و سازندگان این بازی پر طرفدار قطعا از قرار دادن این آیتم ها در بازی علاوه بر زیباتر شدن صفحه اهداف دیگری نیز داشته اند:

درست است که این تزئینات مانند سایر آیتم های بازی ارزش دفاعی ندارند اما قابلیت های جالبی دارند. علاوه بر زیبا شدن صفحه بازی شما این تزئینات قابلیت ویژه ای دارند که از اون به عنوان قابلیت ” قیفی” یاد شده است.

حالا این قابلیت قیفی چی هست و به چه درد می خورد؟


در ادامه مطلب شما را با کاربرد دکوری ها آشنا خواهیم کرد ...


وقتی به شما حمله می شود سربازان مهاجم ( به ویژه آرچرها ) در صورتی که اطراف این آیتم های تزئینی قرار بگیرند به صورت مستقیم حرکت نمی کنند و مجبور به حرکت روی خطوط خارجی تزئینات هستند. با این وضعیت اگر سربازان به صورت گسترده کاشته شوند با حرکت روی خطوط خارجی به صورت گروهی در می آیند، اکنون مورتار های شما (توپخانه) و ویزارد تاور های شما با تعداد کمتری شلیک می توانند آرچر ها را از بین ببرند.

در این تصویر هیچ آیتم دکوری وجود ندارد و حمله کننده با قرار دادن نیرو های خود به صورت گسترده سعی در کاهش تلفات نیروهای خود و افزایش درصد تخریب و دریافت منابع دارد.

 

 حال زمین بازی خود را مانند تصویر زیر با اجسام دکوری به صورت دایره ای احاطه کنید.

 

 اکنون با کاشته شدن نیرو ها اطراف این آیتم ها آنها به صورت گروهی در می آیند و آماده از بین رفتن توسط مورتار ها و ویزارد تاور های شما، اکثر مخاطبان این بازی از این قابلیت اطلاع ندارند و با توجه به اینکه ذهن خود را متمرکز حمله و چینش نیرو ها کرده اند هرگز به این ویژگی پی نمی برند.

دو عکس زیر به خوبی نشان دهنده این قابلیت است.



 



 چند نکته کوتاه:

با قراردادن دکوری ها به صورت مستقیم و در کنار هم و نزدیک به ساختمان های خود بهترین نتیجه را خواهید دید همچنین برای اینکه اکسیر کمتری مصرف کنید سعی کنید از آیتم های تزئینی ارزان تر استفاده کنید.

حتما تا الان به ارزش این آیتم ها پی بردید و دیگر به آن ها به چشم یک آیتم صرفا تزئینی بی ارزش نگاه نکنید.


مطالب بیشتر از سایت ما

قسمت اول : چگونه به عنوان یک مبتدی موفق عمل کنیم؟‎ کلش آف کلنز فارسی

قسمت دوم : چگونه حمله کنیم به همراه ۵ نکته ساده کلش آف کلنز فارسی

قسمت سوم : ده راز نهان برای کسب موفقیت بیشتر اموزش کلش آف کلنز

شایعات جدید در مورد ورژن جدید تاریخ ۱۷ فوریه اموزش کلش آف کلنز

قسمت چهارم : پنج نکته که لازم است در مورد جنگ های قبیله ای بدانید کلش آف کلنز فارسی

قسمت پنجم : ده راهبرد، تاکتیک و حقه برای بهتر بودن اموزش کلش آف کلنز

برترین نقشه های Clash Of Clans اموزش کلش آف کلنز

جزئیات لیگ های کلش اف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

جم رایگان در کلش آف کلنز! این روش هک نیست ! 100% تضمینی! آموزش بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز در مجله دانستنی ها و روزنامه رسالت! آموزش بازی کلش آف کلنز