20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

طلسم پرش Jump spell کلش آف کلنز فارسی

clash of clans,اموزش کلش آف کلنز,clash game,کلش آف کلنز فارسی,آموزش بازی جنگ قبیله ها,آموزش clash of clans,بازی آنلاین,اموزش clash of clans,جنگ قبیله ها,آموزش بازی کلش آف کلنز,طلسم پرش,کلش آف کلنز,کلش گیم,Jump spell,کلش آو کلنز,کلش او کلنز

طلسم پرش Jump spell کلش آف کلنز فارسی

طلسم پرش: اگر نیروهایتان پشت دیوار قبیله ی دشمن گرفتار شده اند با استفاده از طلسم پرش می تواند راه را برایشان باز کنید!حتی اولین سطح این طلسم هم می تواند برای تمام نیروها توانایی عبور از دیوار را فراهم سازد ، تغییر در سطوح طلسم تغییر در میزان زمان این کارایی را افزایش خواهد داد. برای مثال طلسم پرش سطح سوم تقریبا دو برابر زمان طلسم سطح اول قدرت عبور از دیوار را به نیروها می دهد. استراتژی هجومی: در ابتدا باید مراقب باشید که همواره طلسم پرش را در نزدیکی دیوار رها کنید. اگر تصادفا این طلسم را در جایی رها کنید که فایده ای نداشته باشد یک طلسم ، زمان و مقدار زیادی اکسیر را از دست داده اید.این طلسم به خصوص در برابر دیوار های دو لایه و سه لایه کارایی دارد وگرنه استفاده از آن در مقابل دیوار های تک لایه تقریبا بی معنی است.از آنجا که رها کردن این طلسم چند بار در یک نقطه تاثیری ندارد مراقب باشید بیش از یکی را در یک نقطه رها نکنید.

clash of clans,اموزش کلش آف کلنز,clash game,کلش آف کلنز فارسی,آموزش بازی جنگ قبیله ها,آموزش clash of clans,بازی آنلاین,اموزش clash of clans,جنگ قبیله ها,آموزش بازی کلش آف کلنز,طلسم پرش,

طلسم پرش:

اگر نیروهایتان پشت دیوار قبیله ی دشمن گرفتار شده اند با استفاده از طلسم پرش می تواند راه را برایشان باز کنید!
حتی اولین سطح این طلسم هم می تواند برای تمام نیروها توانایی عبور از دیوار را فراهم سازد ، تغییر در سطوح طلسم تغییر در میزان زمان این کارایی را افزایش خواهد داد. برای مثال طلسم پرش سطح سوم تقریبا دو برابر زمان طلسم سطح اول قدرت عبور از دیوار را به نیروها می دهد.

استراتژی هجومی:

در ابتدا باید مراقب باشید که همواره طلسم پرش را در نزدیکی دیوار رها کنید. اگر تصادفا این طلسم را در جایی رها کنید که فایده ای نداشته باشد یک طلسم ، زمان و مقدار زیادی اکسیر را از دست داده اید.
این طلسم به خصوص در برابر دیوار های دو لایه و سه لایه کارایی دارد وگرنه استفاده از آن در مقابل دیوار های تک لایه تقریبا بی معنی است.
از آنجا که رها کردن این طلسم چند بار در یک نقطه تاثیری ندارد مراقب باشید بیش از یکی را در یک نقطه رها نکنید.


سایر دانستنی ها :

سطوح دیوار هر چقدر باشید فرقی ندارد ، طلسم پرش هر نیرویی را که بخواهید از روی هر سطح دیواری رد خواهد کرد.
تنها نیرو هایی که طلسم پرش برای آنها بی فایده است هوگ ها ، دیوار شکنان و کلیه ی نیرو های هوایی هستند.
شعاع این طلسم نیز به اندازه ی سه طلسم قبلی( شفادهنده ، رعد و برق ،خشم) است.

مشخصات: 

مطالب بیشتر از سایت ما

طلسم یخ Freeze spell کلش آف کلنز فارسی

بربر Barbarian Barbarian

کماندار Archer Archer

جن Goblin Goblin

غول Giant Giant

دیوار شکن Wall breaker کلش آف کلنز فارسی

بالن Balloon کلش آف کلنز فارسی

جادوگر Wizard اموزش کلش آف کلنز

فرشته شفا دهنده Healer کلش آف کلنز فارسی

اژدها dragon اموزش کلش آف کلنز