20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

معرفی ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery کلش آف کلنز فارسی

کلش آف کلنز فارسی,کلش او کلنز,جنگ قبیله ها,کلش گیم,بازی آنلاین,,آموزش بازی جنگ قبیله ها,اموزش کلش آف کلنز,کلش آو کلنز,کلش آف کلنز,اموزش clash of clans,clash of clans,آموزش clash of clans,آموزش بازی کلش آف کلنز,clash game

معرفی ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery کلش آف کلنز فارسی

ساختمان دفاعی جدید یعنی Eagle Artillery قابلیت ارتقاء تا لول ٢ را دارد و این ساختمان کل دهکده شما را پوشش می دهد ولى همانند مورتار یک محیط کوچک از اطراف خود را نمی تواند پوشش دهد و از همین نقطه ضربه پذیر است با حمله و پیاده کردن نیرو توسط دشمن ،  این ساختمان دفاعی فعال میشود و شروع به شلیک توپ های هوایی می کند .اطلاعات بیشتر در مورد این ساختمان دفاعی و تاریخ آپدیت بازی را در ادامه مطلب بخوانید ...

کلش آف کلنز فارسی,کلش او کلنز,جنگ قبیله ها,کلش گیم,بازی آنلاین,,آموزش بازی جنگ قبیله ها,اموزش کلش آف کلنز,کلش آو کلنز,کلش آف کلنز,اموزش clash of clans,

ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery معرفی شد

ساختمان دفاعی جدید یعنی Eagle Artillery قابلیت ارتقاء تا لول ٢ را دارد و این ساختمان کل دهکده شما را پوشش می دهد ولى همانند مورتار یک محیط کوچک از اطراف خود را نمی تواند پوشش دهد و از همین نقطه ضربه پذیر است با حمله و پیاده کردن نیرو توسط دشمن ،  این ساختمان دفاعی فعال میشود و شروع به شلیک توپ های هوایی می کند .

اطلاعات بیشتر در مورد این ساختمان دفاعی و تاریخ آپدیت بازی را در ادامه مطلب بخوانید ...

توپخانه عقاب اسلحه دفاعی جدید در تاون هال 11 فقط در دسترس می باشد ، دارای دو لول است و کل محدوده زمین را پوشش می دهد به جز شعاع کوچکی در اطراف خودش را که نمی تواند پوشش دهد به محض پیاده شدن سربازهای دشمن فعال میشود به وسیله شلیک هر بار سه توپ از توپخانه اش سربازان طرف مقابل خود را نابود می کند  سربازان هوایی و زمینی را نابود می کند .

کلش آف کلنز فارسی,کلش او کلنز,جنگ قبیله ها,کلش گیم,بازی آنلاین,,آموزش بازی جنگ قبیله ها,اموزش کلش آف کلنز,کلش آو کلنز,کلش آف کلنز,اموزش clash of clans,

این وسیله دفاعی جدید که قبلا تصاویر آن منتشر شده بود
با تغییرات کوچک ظاهری مواجه شد.


فیلمی از عملکرد این ساختمان دفاعی را ببینید ( با کیفیت خوب )

فیلم را دانلود کنید

.......................................................

.

فیلمی از عملکرد این ساختمان دفاعی را ببینید (مخصوص گوشی با حجم  و کیفیت متوسط )

فیلم را دانلود کنید

همانطور هم که قبلا توضیح دادیم با نابودی 20 تا از این ساختمان Eagle Artillery  صدوپنجاه جم دریافت می کنید

معرفی این ساختمان در زمان مراسم ClashCon در دو مطلب قبلا ، توضیح دادیم و می بینید که نحوه حملات این ساختمان دفاعی تغییر کرده است :

جزئیات ساختمان دفاعی جدید - فقط مطابق مشاهدات

فیلمی از عملکرد ساختمان دفاعی جدید
توضیحات تکمیلی :
توپخانه عقاب(Eagle Artillery) دفاعی جدیدی است که در اپدیت به بازی اضافه شده است و در تاون هال 11 قابل ساخت . این دفاعی می تواند تمام مپ را پوشش دهد اما این دفاعی در صورتی فعال می شود که تعداد مشخصی نیرو رها شده باشد.

+ ویژگی های توپخانه عقاب

توپخانه عقاب یک دفاعی قدرتمند است و محدوده حمله اش تقریبا نامحدود است و می تواند تمام زمین را پوشش دهد این دفاعی مانند مورتار محدوده ی کور دارد  این دفاعی در صورتی فعال می شود که تعداد مشخصی از نیرو ها در زمین رها شوند .
توپخانه عقاب در هر 11 ثانیه 3 توپ به سمت نیروهای دشمن پرتاب می کند ولی دارای قدرت تخریب بالایی است و آسیب بسیار زیادی به نیروها وارد می کند مانند ایکس بو ها این دفاعی پس از هر دفعه استفاده باید با اکسیر شارژ شود . توپخانه عقاب فقط در تاون هال 11 قابل خریداری و استفاده است.

توضیحاتی درباره توپخانه عقاب

همانطور که میدانید توپخانه عقاب در فرایند حمله کند است یعنی 11.5 ثانیه طول میکشد که فعال شود آن هم وقتی فعال می شود که نیروها به تعداد مشخصی برسند پس اگرتوپخانه عقاب یکی از نیرو های شما را هدف قرار داد قبل از اینکه توپ هایش به آن نیرو برسد با رها کردن اسپل های سرعت یا خشم به نیروی خود سرعت دهید که از آن شکلیک در امان بماند.

توپخانه عقاب یکی از مرگبار ترین دفاعی ها برای نیرو های متراکم و بهم چسبیده است اما وقتی شلیک کرد برای آنکه دوباره آماده شلیک شود به زمان نسبتا طولانی نیاز دارد که این زمان  دو برابر زمان آماده شدن مورتاربرای شلیک بعدی است.

 - نقطه ضعف اصلی توپخانه عقاب این است که اگر نیرو ها به شعاع 6 کاشی آن دفاعی برسند که محدوده کور او است او دیگر نمی تواند به آن نیروها شکلیک کند و این دفاعی وقتی شروع به حمله می کند که نیروهای رها شده در زمین 100 فضا را اشغال کنند.

راه دیگر برای متوقف کردن توپخانه عقاب استفاده از اسپل فریز است . چطوری؟

+ اسپل فریز معمولا برای متوقف کردن مورتار ها و اینفرنو تاور ها به صورت موقت است اما تصور کنید اگر اسپل فریز را روی توپخانه عقاب بیندازید این دفاعی چقدر کند می شود به این صورت که چند ثانیه به صورت منجمد می ماند و برای آماده شدن برای شلیک هم زمان زیادی می برد و اگر شما یک اتکر حرفه ای باشید می توانید در زمان مناسب که توپخانه عقاب در حال فعال شدن است استفاده کنید .

.
  تاریخ آپدیت بازی چه زمانی است

اطلاعاتی از انوشکا یکی از کارمندان و اعضای توسعه دهنده  بازی محبوب کلش اف کلنز در بالا آمده است که نوشته :
امروز آخرین پیش نمایش از آپدیت در پیش رو بود تا سه روز دیگر مصادف با 10 دسامبر -پنجشنبه 19 آذر ماه -  بازی به روزرسانی می شود تا سه روز دیگر ممکن است تغییراتی ایجاد شود تا سه روز دیگر تاون هال خود را در داخل مپ قرار دهید تا دچار خسارت نشوید.

 تنها ربات تلگرام خبری سایت ما 

 تنها کلن سایت ما 

مطالب بیشتر از سایت ما

استراتژی حمله LightningLaLoon کلش آف کلنز فارسی

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز قسمت چهارم clash of clans

بهترین راه برای به دست اوردن دارک اکسیر در تاون هال7 کلش آف کلنز فارسی

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز آموزش بازی جنگ قبیله ها

آپدیت بزرگ امروز است کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله GOHOWI اموزش کلش آف کلنز

نقشه برای تاون هال یازده اموزش کلش آف کلنز

ترفند Donate کردن دو اسپل دارک ! اموزش کلش آف کلنز

حل مشکلات آپدیت جدید کلش اف کلنز آموزش بازی کلش آف کلنز

Personal Breaks چیست؟ کلش آف کلنز فارسی