20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

غارت ، جوایز لیگ وپیشنهادات ویژه اموزش کلش آف کلنز

آموزش بازی کلش آف کلنز,clash of clans,کلش آف کلنز,کلش او کلنز,کلش گیم,کلش آف کلنز فارسی,جنگ قبیله ها,آموزش بازی جنگ قبیله ها,clash game,آموزش clash of clans,بازی آنلاین,,کلش آو کلنز,اموزش کلش آف کلنز,اموزش clash of clans

غارت ، جوایز لیگ وپیشنهادات ویژه اموزش کلش آف کلنز

 از این به بعد خود تاون هال هم به یک مخزن لوت خواهد داشت که به اندازه یک مخزن اکسیر و یک مخزن طلا و یک چهارم مخزن دارک گنجایش خواهد داشت—- مخرن تاون هال در صورت تخریب 100 درصدی اون به دست خواهد اومد —- از این پس کلن کستل و تاون هال برای گوبلین ها به عنوان یکی از مخازن محسوب میشن و گوبلین ها با 2 برابر قدرت به این 2 حمله خواهند کرد ( میشه گفت که با این کار بعد از آپدیت گوبلین به عنوان جزئی از استراتژی حملات محسوب خواهد شد ) در مورد پاداش ( Bounus )در هر لیگ—- پاداش برای تمامی لیگ ها افزایش پیدا کرده است ! —- که در صورت تخریب 50 درصد از یک بیس شما تنها 70 درصد لوت پاداش رو دریافت خواهید کرد و در صورت تخریب بیش از 70 درصد از هر بیس شما لوت کامل پاداش رو دریافت میکنید در مورد تغییرات تروفی —- به صورت خلاصه از این پس کاپ بیشتری نصیب تان خواهد شد و کسانی که دارای تروفی بالا هستند پیشنهاد های بیشتری برای حمله پیدا خواهند کرد.—- میزان تروفی نمایش داده شده برای کسانی که تروفی کمی دارند افزایش پیدا می کند ( کسانی که بالاتر هستند اگر به کاپ پایینتر حمله کنند تروفی بیشتری به نسبت قبل تغییرات نصیبشون خواهد شد )—- میزان تروفی نمایش داده شده برای کسانی که تروفی بالا دارند کمتر خواهد شد ( یعنی از تروفی پایینتر اتک بخورید میزان کمتری از تروفی از دست میدید )در مورد الگوریتم حریف یابی هم سوپرسل مدعی هست که تغییرات بسیار خوبی انجام خواهد شد و از این به بعد سرچ منصفانه تر خواهد بود.

پس از معرفی دو ویژگی جدید بازی شیلد و گارد دهکده که باعث ناراحتی و یا خوشحالی شما شد ، به هر حال در این قسمت می خواهیم سومین آپدیت رسمی کلش که بزودی خواهد آمد را برایتان توضیح دهیم هنوز تغییرات اساسی سوپرسل بطور کامل معرفی نشده است و باید تا پایان 2 هفته معرفی صبر داشته باشیم و تا آمدن ورژن جدید ، عصبانیت خود را کنترل نماییم ! برای معرفی سومین آپدیت رسمی کلش آف کلنز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

تاون هال محلی برای نگهداری منابع !

در بخش سوم آپدیت که بتازگی منتشر شده است سوپرسل نفرت شدیدی به گذاشتن تاون هال خارج از نقشه از خود نشان داده است بعد از بخش دوم که اعلام شد هیچ شیلد به کسی که در حمله فقط تاون هال ضربه خورده و حمله کننده 50 % سربازها رو تخلیه نکرده باشد تعلق نمی گیرید.

-در بخش سوم میزان جایگیری منابع در تاون هال که 1000 اکسیر و 1000 طلا بوده است به 20000 طلا و 20000 اکسیر افزایش پیدا می کند و در عوض مخازن اکسیر و طلا از 25000 به 20000 کاهش می یابد.

- همیشه در هر حمله علاوه بر منابع جایزه ای بعنوان پاداش لیگ به شما اختصاص می یابد که سوپرسل در آپدیت جدید برای آن شروطی گذاشته است:

- در صورت تخریب با 50 درصد در یک حمله شما فقط 80% پاداش لیگ را بدست خواهید آورد و فقط در تخریب بالاتر از 70 درصد میتوانید 100 % پاداش لیگ را به دست بیاورید.

- همچنین سوپرسل برای جلوگیری از کاهش دادن کاپ برای حفاظت شرط جالبی را در آپدیت جدید قرار خواهد داد:

لیگ بالاتر با لوت و کاپ بیشتر که تمامی بازیکنان رو به حمله با کیفیت تر تشویق می کند.
و همچنین تعیین حداقل تروفی برای هر لیگ که اینکار از نگاهی سخت تر کردن بازی برای بازیکنن حرفه ای تر است و آنها را به
گرفتن حداقل دو و یا سه ستاره کردن اتک ها سوق میدهد.

 از این به بعد خود تاون هال هم به یک مخزن لوت خواهد داشت که به اندازه یک مخزن اکسیر و یک مخزن طلا و یک چهارم مخزن دارک گنجایش خواهد داشت
—- مخرن تاون هال در صورت تخریب 100 درصدی اون به دست خواهد اومد
—- از این پس کلن کستل و تاون هال برای گوبلین ها به عنوان یکی از مخازن محسوب میشن و گوبلین ها با 2 برابر قدرت به این 2 حمله خواهند کرد ( میشه گفت که با این کار بعد از آپدیت گوبلین به عنوان جزئی از استراتژی حملات محسوب خواهد شد )

در مورد پاداش ( Bounus )در هر لیگ

—- پاداش برای تمامی لیگ ها افزایش پیدا کرده است !
—- که در صورت تخریب 50 درصد از یک بیس شما تنها 70 درصد لوت پاداش رو دریافت خواهید کرد و در صورت تخریب بیش از 70 درصد از هر بیس شما لوت کامل پاداش رو دریافت میکنید

در مورد تغییرات تروفی

—- به صورت خلاصه از این پس کاپ بیشتری نصیب تان خواهد شد و کسانی که دارای تروفی بالا هستند پیشنهاد های بیشتری برای حمله پیدا خواهند کرد.
—- میزان تروفی نمایش داده شده برای کسانی که تروفی کمی دارند افزایش پیدا می کند ( کسانی که بالاتر هستند اگر به کاپ پایینتر حمله کنند تروفی بیشتری به نسبت قبل تغییرات نصیبشون خواهد شد )
—- میزان تروفی نمایش داده شده برای کسانی که تروفی بالا دارند کمتر خواهد شد ( یعنی از تروفی پایینتر اتک بخورید میزان کمتری از تروفی از دست میدید )

در مورد الگوریتم حریف یابی هم سوپرسل مدعی هست که تغییرات بسیار خوبی انجام خواهد شد و از این به بعد سرچ منصفانه تر خواهد بود.

در لیگ تایتان دیگر پیشنهاد تروفی یک نخواهیم داشت و حداقل پیشنهادی پنج یا شش خواهد بود. وقتی که کاپ بیشتری دارید , در اتک کاپ بیشتری بدست می آورید و در دفاع کاپ کمتری از دست میدهید

از آنجا که دیگر تاون هال مخرن طلا و اکسیر به شمار می آید بنابراین گوبلین ها هم قادرند به آن حمله کنند و آن را نابود و غارت کنند .

حال این تاون هال چطوری به یک مخزن شده تیدیل شده است  

مثلا ما یک تان هال ۱۰ رو در نظر میگیریم که شامل ۱۰۰ هزار اکسیر و طلا و هزار اکسیر سیاه باشه . در این صورت همانند عکس زیر لوت ها تقسیم میشود . که در سطر اول حالت قبل از آپدییت و در سطر دوم حالت جدید بیان شده است .

اما نکته ای در رابطه با افزایش لوت لیگ ها ، همانطور که در عکس بالا می بینید در صورتی که شما در لیگ چمپیون ۷۰ درصد یا بیشتر تخریب کنید باعث میشوذ به شما ۲۰۰ هزار جایزه لیگ بدهد و لوت در بازی به طور شگفت انگیزی افزایش خواهد یافت!

در تصویر زیر نحوه محاسبه تروفی قبل و بعد از آپدیت را برای شما گذاشته ایم :

اطلاعات تکمیلی
-تاون هال از این به بعد به هدف اولیه غارت لوت تبدیل می شود.
-زمانی لوت تان هال دزدیده می شود که به طور کامل تخریب شود.
-تان هال دقیقا به اندازه یک مخزن اکسیر و یک مخزن طلا و یک چهارم مخزن دارک ظرفیت دارد.
-از این پس تاون هال نیز همانند یک مخزن لوت خواهد داشت(حداکثر لوت تغییری نکرده) طلا ، اکسیر و دارک تان هال با افزایش لول تان هال افزایش پیدا خواهد کرد و از این پس تاون هال و کلن کسل همانند یک مخزن هستند و گوبلین میتواند با قدرت ۲ برابر به آن حمله کند.


همچنین میزان جوایز اهدایی لیگ ها برای غارتگران تغییر کرده است:

-جوایز اهدایی تمام لیگ ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.
-جوایز اهدایی لیگ با توجه به میزان تخریب افزایش پیدا خواهد کرد.
-100 % میزان جوایز اهدایی لیگ با تخریب 70 % دهکده دشمن به دست خواهد آمد.
-همچنین از این بعد برای کسانی که علاقه خاصی به کاپ دارند مخصوصا کاپ های بالا ، از این به بعد اگر پیروز بشوند کاپ بیشتر و اگر بازنده بشوند کاپ کمتری از دست خواهند داد.
-میزان تروفی نمایش داده شده مدافعان که کاپی کمی دارند افزایش خواهد یافت.
-میزان تروفی نمایش داده شده مدافعان که کاپی زیادی دارند کاهش خواهد یافت.


در آخر تغییرات مناسبی در سیستم حریف یابی رخ خواهد داد:

-درصد لوت از تاون هال ۶ تا تاون هال ۱۰ مقدار کمی افزایش خواهد یافت.
-تاون هال های سطح پایینتر از این پس مقدار کمتری لوت از دست خواهند داد.
-از این پس احتمال یافتن تاون هال با اختلاف بیشتر از ۲ سطح بسیار کم خواهد شد البته در لیگ های زیر چمپیون.

بصورت کلی جمع بندی از آپدیت امروز که می توانیم داشته باشیم :

۱.پاداش تمام لیگها افزایش یافته است.
۲.مقدار تخریب بیشتر زمین حریف باعث گرفتن پاداش بیشتر می شود.
۳.پنجاه درصد تخریب مساوی با هشتاد درصد پاداش لیگ.
۴.هفتاد درصد تخریب مساوی با صد درصد پاداش لیگ.
۵.از این پس سیستم حریف یابی اختلاف زیادی در لول تاون هال حریف نمیدهد.
۶.لوت کمتر در حملات به تاون هال پاینتر از خود.
۷.لوت درتاون هال 6 تا 10فزایش یافته است.
8.زدن تاون ها از این پس ارزش بیشتری پیدا کرده و به عنوان منابع شناخته میشود
۹.زدن تاون هال مساوی است با لوت بیشتر !

مطالب بیشتر از سایت ما

کاهش هزینه های بازسازی تله و ایکس بو اموزش کلش آف کلنز

متن مصاحبه بین چیف پت و جوناس به فارسی اموزش کلش آف کلنز

بزرگ تر شدن زمین و افزایش زمان حمله کلش آف کلنز فارسی

قابلیت دونیت کردن طلسم به کلن کسل دیگران کلش آف کلنز فارسی

لول های جدید برای چند ساختمان در آپدیت جدید کلش آف کلنز فارسی

حمله برای نجات جان انسان ها ! کلش آف کلنز فارسی

اضافه شدن چند تجهیزات دفاعی در تاون هال یازده کلش آف کلنز فارسی

مینیون لول هفت ! کلش آف کلنز فارسی

ویچ لول سه کلش آف کلنز فارسی

دو دستاورد جدید در آپدیت بازی آموزش بازی کلش آف کلنز