20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

نحوه عضویت و تنظیمات در کلن و مقامات آن اموزش کلش آف کلنز

کلش آف کلنز,کلش او کلنز,بازی آنلاین,کلش آف کلنز فارسی,جنگ قبیله ها,clash game,آموزش بازی جنگ قبیله ها,clash of clans,آموزش clash of clans,آموزش بازی کلش آف کلنز,,کلش آو کلنز,اموزش کلش آف کلنز,اموزش clash of clans,کلش گیم

نحوه عضویت و تنظیمات در کلن و مقامات آن اموزش کلش آف کلنز

اولین کاری که شما باید انجام بدید جمع کردن گلد و ساخت کلن کسل است که گلد مورد نیاز ان ۱۰/۰۰۰ است و زمان ساخت آن صفر است و فقط گلد مورد نیاز است.دومین کاری که شما باید انجام بدید این است که شما باید در یک کلن عضو بشید که دارای سطح  کاپ میباشد که توسط لیدر یا کولیدر های یک کلن تعیین می شوند که کمترین میزان کاپ برای ورود به کلن را تعیین میکنند که بین ۰ تا۴۲۰۰ کاپ میباشد.ازدیگر موارد میتوان به نوع کلن توجه کرد که میتوان به سه نوع بسته  CLOSED و نیمه باز INVAIT ONLY که با دعوت یکی از اعضای گروه یا طبق درخواست شما است و دیگر ANYONE CAN JOIN که در این شکل هر کسی میتواند وارد شود.

کلن محلی است برای جمع شدن قبیله ها با هم و با عضویت در آن می توانید به دیگران نیرو کمک کنید و یا برای حملات خود نیرو های دوستانتان را به همراه ببرید و چه بسا همین نیروهای داخل کلن می تواند سرنوشت حمله تان را تغییر دهید و پیروز شوید.

همچنین مزیتی که کمک کردن نیرو به دیگران دارد این است که Level بازی خود را بالا ببرید و همچنین این امر باعث می شود که بعد از تعداد معینی که کمک کردید از طرف بازی به شما جم تعلق بگیرد .

برای توضیحات بیشتر و نکات آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

میخواهیم نحوه عضویت در یک کلن در کلش اف کلنز را آموزش بدهیم.

اولین کاری که شما باید انجام بدید جمع کردن گلد و ساخت کلن کسل است که گلد مورد نیاز ان ۱۰/۰۰۰ است و زمان ساخت آن صفر است و فقط گلد مورد نیاز است.

دومین کاری که شما باید انجام بدید این است که شما باید در یک کلن عضو بشید که دارای سطح  کاپ میباشد که توسط لیدر یا کولیدر های یک کلن تعیین می شوند که کمترین میزان کاپ برای ورود به کلن را تعیین میکنند که بین ۰ تا۴۲۰۰ کاپ میباشد.

ازدیگر موارد میتوان به نوع کلن توجه کرد که میتوان به سه نوع بسته  CLOSED و نیمه باز INVAIT ONLY که با دعوت یکی از اعضای گروه یا طبق درخواست شما است و دیگر ANYONE CAN JOIN که در این شکل هر کسی میتواند وارد شود.


ازدیگر موارد کلن باید به کشور کلن توجه کرد که در قسمت بالا در قسمت منطقه Location نوشته  شده است که می شود هر کشوری باشد و یا اینترنشنال یا همان جهانی باشد .


شاید شما ندونید چرا باید در یک کلن عضو بشید یا چه کارهایی باید در کلن ها انجام داد اگر برای شما مهم است ...

مزایا

  • یکی از مزایای مهم عضویت در یک کلن گرفتن سرباز از دوستان هم کلنی برای حمله است.
  • از دیگر مزایا اتک در کلن وار و گرفتن لوت میباشد .
  •  از دیگر مزایای کلن میتوان به چت کردن با دوستان در کلن چت میباشد.
  • گرفتن سرباز از دوستان برای دفاع از دهکده خود است.
  • گرفتن تجربیات دوستان برای پیشرفت بهتر
  • مقایسه خود با دوستان و دانستن نقاط ضعف
  • گرفتن مقام و انجام کارهای کلن


معایب

  • داشتن قوانین که باید از آن پیروی کرد
  • محدودیت در اتک دادن در وار
  • در ساعات خاص باید در کلن حضور داشته باشید


در کل مزایای عضویت در کلن بیشتر از معایب آن است و شما میتوانید به سرعت پیشرفت کنید.



حالا ما تعداد سربازها ومیزان لوتی که در وار میتوانید بگیرید در هر لول از کلن کستل را شرح میدهیم.

مقام های کلن و اختیارات انها(+ساخت کلن)



هر کلن دارای یک مقام بدون اختیار و سه مقام دارای اختیارات متفاوت میباشد که در زیر به هر یک پرداخته ایم.

  • لیدر (Leader): کسی که کلن رو میسازه به عنوان لیدر شناخته میشه و بیشترین اختیار رو تو کلن داره ولی میتونه این مقام رو به هر کسی بده ولی از خودش گرفته می شود.لیدر میتواند برای کلن عضو جمع کند و یا اعضا رو کیک ( اخراج ) کند و یا کلن وار را استارت کند و یا به افراد کلن مقام بدهد.
  •  کو لیدر (Co_Leader):کو لیدر کسی که همانطور که از اسمش پیداس کمک لیدر و  تمام کار های لیدر رو انجام و تنها کاری که نمیتونه انجام بده کیک کردن کولیدر ها و یا گرفتن مقام از اونهاست ولی تمام کار های دیگر لیدر مانند گرفتن نیرو و گرفتن اعضا و کیک کردن انها و دادن مقام رو دارد.
  •  الدر(Elder):الدر مقامی است دارای اختیارات نا چیز میباشد اما میتواند اعضای جدید برای کلن بیاورد و یا اعضای سطح پایین تر از خود را کیک ( اخراج )  کند و در کل دارای قدرت زیادی نمی باشد.
  • ممبر(Member):ممبر یا پایین ترین مقام کلن که در هنگام ورود به کلن داده میشود و دارای هیچ قدرتی نمیباشد و همه بجز ممبر های دیگه میتوانند وی را کیک کنند.


از قدرت های لیدر و کولیدر ها میتوان به فرستادن پیام کلی میباشد که هر دوازده ساعت یکبار قابل فرستادن است که با آیکون زیر نمایش داده شده است.

از قدرت های لیدر و کولیدر ها میتوان به ساخت سربرگ برای کلن است. سربرگ دارای چند معقوله است که اولین آن حداقل کاپ مورد نیاز و دومین مورد مدت زمان برای ثبت ممبر در کلن است و بعدی پرچم است که دارای رنگ های متفاوت است و دیگر آنها نوشتن متن برای سر در کلن میباشد.



قوانین کلن وار Clan War در بازی کلش آف کلنز


1. هر نبرد دو فاز دارد: یک روز جهت آمادگی و مهیا سازی و روز دوم روز نبرد


2. در فاز مهیا سازی می توانید اعمالی مثل تغییر مکان Town Hall و آماده کردن Defense ها، جمع آوری اطلاعات در مورد دشمن، طرح ریزی حمله، مشاهده Village اعضای دشمن و پر کردن clan castle ها جهت آمادگی دفاعی را انجام دهید.


3. هر شخصی که در جنگ باشد در روز نبرد حداکثر به دو نفر می تواند حمله کند اما دو حمله نمی تواند به یک نفر باشد.


4. در انتهای جنگ هر Clan ای که تعداد Star بیشتری گرفته باشد برنده جنگ خواهد بود.


5. در هر جنگ Loot را بدست می آورد اما در نهایت Clan پیروز Bonus Loot بزرگ را بدست می آورد.


6. اینکه Clan ای وارد جنگ بشود یا نه اختیاری است که توسط Leader و Co Leader ها قابل تعیین است.


7. Village ها از حملات Clan War در امان هستند و از منابع و Shield شما در حین Clan War چیزی کسر نخواهد شد. زبرا حملات به War Base انجام می شود بجای حمله به Village واقعی شما.


8. شما می توانید در جنگ شرکت کنید یا فقط یک تماشاچی باشید. در صورتیکه در جنگ شرکت کرده باشید آیکن Clan War در کنار نام شما در لیست اعضای Clan مشاهده می شود. در صورتیکه بعد از فشردن دکمه Start War توسط Leader یا Co Leader به Clan ملحق شوید فقط یک تماشاچی در جنگ خواهید بود. در هر جنگ ممکن است حداکثر 4 نفر به اجبار تماشاچی شوند تا تعداد اعضای Clan ها در جنگ برابر شود. این افراد یا کمترین Trophy در Clan هستند یا از افرادی اند که به دلایل ذکر شده نمی توان آنها را در جنگ شرکت داد.


9. در صورتیکه بعد از فشردن دکمه Start War توسط Leader یا Co Leader از Clan خارج شوید War Base شما باقی خواهد ماند و رفتن شما تغییری در جنگ دو Clan ایجاد نخواهد کرد و تا اتمام جنگ این دو Clan در هیچ جنگ بین Clan های دیگر نمی توانید شرکت کنید.


10. هر Clan حداقل باید دارای 10 عضو باشد تا بتواند جنگی را آغاز کند.


11. اعضای غیرفعال Clan هم مشابه اعضای فعال در جنگ شرکت داده می شوند و مورد حمله واقع می شوند اما Bonus Loot را بدلیل اینکه حمله ای صورت نمی دهند از دست خواهید داد و نیز از حملاتی که می توانستند صورت بدهند و Star بگیرند بی بهره خواهید ماند.


12. برای یافتن رقیب مناسب برخلاف Multiplayer Battle که Trophy تعیین کننده بود در اینجا بر اساس قدرت اعضا تعیین می شود که شامل Troops، کمپ ها و ظرفیت آنها، King و Queen و Defense ها و … می باشد. پس از یافتن رقیب در Search هیچ گزینه Next ای وجود ندارد و باید با رقیب پیدا شده وارد جنگ شد.


13. در War Map که از دکمه جدید سمت چپ می توانید وارد آن شوید اعضای شرکت کننده در جنگ را در دو صفحه مشاهده می کنید که صفحه سمت چپ دوستان شما و در صفحه سمت راست اعضای دشمن را می توانید ببینید. از گزینه Scout می توانید برای مشاهده village اعضا استفاده کنید. اطلاعاتی در مورد دوستان ببینید یا به دشمنان حمله کنید.


14. در War Map اعضا به ترتیب قدرت چیده شده اند. با توجه به فاکتورهایی که بالاتر ذکر شد.


15. War base شما (یعنی Village شما در War Map) بسیار شبیه Village اصلی شماست. به استثنا مواردی از این قبیل: Clan Castle جداگانه برای هر یک از آنها دارید و میتوانید Troop های دیگری در آنها قرار دهید. در War Base تولید Resource نخواهید داشت.

نیاز به Re arm کردن Trap ها و Reload کردنDefense ها نخواهید داشت و همیشه اماده نبرد هستند و Under Construction نیز نخواهند بود و با Level قبل از Upgrade کار خواهند کرد.

16. در war base قادر به ساخت troop و spell نخواهید بود. در حقیقت war base شما فقط برای دفاع ساخته شده است و troop ها و spell ها از village واقعی شما خواهند آمد.


17. Clan castle در war base فقط برای دفاع بکار خواهد رفت و نیازی به request دادن ندارد. در طول روز مهیا سازی هر کس می تواند به شما donate کند. در روز نبرد دیگر قادر به دریافت troop نخواهید بود. زیرا Troop داخل clan castle بعد از از بین رفتن در حمله بعدی نیز باز هم برای دفاع وجود خواهند داشت.


18. War base را نمی توانید در روز نبرد تغییر دهید.


19. هدف شما در حمله باید بدست آوردن 3 ستاره باشد و مهم است که کسی را برای حمله انتخاب کنید که فکر می کنید می توانید 100% نابودشان کنید. ولی حتی اگر در حمله هم ببازید و ستاره ای بدست نیاورید bonus loot را بدست خواهید آورد.


20. بهتر است قبل از اینکه به کسی حمله کنید حملات قبلی دوستانتان به آن village را replay کنید تا جای trap ها و troop درون clan castle را شناسایی کرده و بهتر بتوانید استراتژی حمله را تعیین کنید.


21. Shield شما در clan war از بین نخواهد رفت و شما را از حمله در clan war نیز محافظت نخواهد کرد.


22. هر شخص full bonus loot را در صورتیکه پس از اعلام نتایج نهایی در clan پیروز قرار گرفته باشد بدست خواهد آورد و همچنین نشان طلایی پیروزی در نبرد در توضیحات clan ذخیره خواهد شد.


23. در صورتیکه clan شما جنگ را ببازد شما جریمه ای از resource های خود پرداخت خواهید کرد اما همچنان loot ای را که از نبرد خود بدست آورده اید را با کاهش چشمگیری خواهید داشت.


24. در صورت تساوی clan ها هر کدام bonus loot را با اندکی جریمه دریافت خواهند کرد اما جریمه در مقایسه با باخت کمتر است. اما همچنان خیلی کمتر از پیروزی است.


25. war win bonus جایزه ای است که اگر clan شما پیروز شود به شما می رسد اما دقت کنید که اگر شما در نبرتان بازنده بوده باشید bonus loot شما افزایش نخواهد یافت.

26. اعضای clan شما از loot ای که شما در نبرتان بدست می آورید هیچ سودی نخواهند برد..


27. شما با باخت در war clan هیچ resource ای از دست نخواهید داد.


28. پس از اتمام جنگ Bonus war loot در clan castle شما ذخیره خواهد شد که امن تر از storage های شما است. اما فراموش نکنید آنرا collect کنید چون ظرفیت محدودی دارد.


به برای یک دوستی پایدار و داشتن کلن قوی به ما بپیوندید !

تبلیغات شما

مطالب بیشتر از سایت ما

راه هایی برای کسب منابع زیاد در کلش آف کلنز ( قسمت اول ) آموزش بازی کلش آف کلنز

راه هایی برای کسب منابع زیاد در کلش آف کلنز ( قسمت دوم ) آموزش بازی کلش آف کلنز

چرا کلش آف کلنز در بلواستکس،صفحه سیاه میشود؟ آموزش بازی کلش آف کلنز

مراسم Clash Con کلش آف کلنز فارسی

چه مقدار طلا و اکسیر هم اکنون درتولید کننده ها هست ؟ کلش آف کلنز فارسی

یک روز از زندگی جاینت کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله HoWiz اموزش کلش آف کلنز

تجزیه و تحلیل سطح ملکه کماندار اموزش کلش آف کلنز

نحوه حمله صحیح با دیوار شکن اموزش کلش آف کلنز

نصب کلش آف کلنز بر روی ویندوز فون اجرای کلش روی نوکیا