20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

ترجمه بخش های Help And Support قسمت اول اموزش کلش آف کلنز

بازی آنلاین,clash game,اموزش کلش آف کلنز,clash of clans,,جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز فارسی,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش گیم,کلش او کلنز,اموزش clash of clans,آموزش بازی کلش آف کلنز,کلش آو کلنز,کلش آف کلنز,آموزش clash of clans

ترجمه بخش های Help And Support قسمت اول اموزش کلش آف کلنز

حتما شما هم می خواهید بدانید که در قسمت Help بازی کلش آف کلنز که به انگلیسی نوشته شده است چه راهنمایی هایی شده است ، خوشبختانه این راهنمای بازی کلش آف کلنز خیلی خوب و نسبتا کامل است ولی متاسفانه به علت اینکه افراد زیادی زبان انگلیسی شان خوب و یا قوی نیست ، نمی توانند از این راهنما استفاده کنند و اکثر پرسش های شما هم در این راهنما داده شده است و می توانید مشکل خود را حل کنید از این رو یکی از خوانندگان سایت این قسمت را بصورت فارسی تهیه کرده است که با اجازه ایشان در سایت قرار داده شده است ، شما هم اگر مطلبی در رابطه با بازی کلش آف کلنز دارید می توانید با دادن لینک مطلبتان و ما نیز با ذکر منبع - آن را در سایتمان قرار خواهیم داد .

قسمت اول

حتما شما هم می خواهید بدانید که در قسمت Help بازی کلش آف کلنز که به انگلیسی نوشته شده است چه راهنمایی هایی شده است ، خوشبختانه این راهنمای بازی کلش آف کلنز خیلی خوب و نسبتا کامل است ولی متاسفانه به علت اینکه افراد زیادی زبان انگلیسی شان خوب و یا قوی نیست ، نمی توانند از این راهنما استفاده کنند و اکثر پرسش های شما هم در این راهنما داده شده است و می توانید مشکل خود را حل کنید از این رو یکی از خوانندگان سایت این قسمت را بصورت فارسی تهیه کرده است که با اجازه ایشان در سایت قرار داده شده است ، شما هم اگر مطلبی در رابطه با بازی کلش آف کلنز دارید می توانید با دادن لینک مطلبتان و ما نیز با ذکر منبع - آن را در سایتمان قرار خواهیم داد .

برای دیدن راهنمای فارسی Help And Support بازی کلش آف کلنز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

بعضی از کلشرها هستند که زبان انگلیسی ضعیفی دارند از جمله خودم و قصد دارن با سوپرسل تماس بگیرن از طریق بخش help and support
حالا اصلا بخش help and support چی هست؟ معنی این کلمات یعنی کمک و  پشتیبانی از معنی این کلمات معلوم میشه بخش مربوط ب چی هست(قسمت اول)
میخوام در حد توانم اون بخش ترجمه کنم..ینی در حد گوگل ترانس ;)

اول بخش های اصلی....راستی من مترجم نیستم اگه مشکلی بود..بگید اصلاح کنم

در ضمن دوستان ترجمه هایی که با رنگ آبی می نویسم یعنی مطمئن نیستم.

ترجمه بخش های اصلی



1.موضوعات داغ
2.روستای از دست داده(حل مشکل فراموش کردن یا از دست دادن اکانت)
3.اکانت من
4.شروع کار
5.بازخورد , روز رسانی
6.عملکرد ,اتصال
7.کلن وار
8.چیز های دیگه راجب کلن
9.حمله و دفاع
10.ساختمان ها و اپدیت هایشان
11.منابع..جم...پرداخت ها(مشکلات خرید)
12.اخرین اپدیت
بخش های فرعی

1.موضوعات داغ
Hot Topics


1.من نمی تونم اسممو عوض کنم!
2.میتونم کلش افلاین یا چند نفره بازی کنم
3.من یک نبرد پیروز شدم ولی بهم میگه با ختی(زمانی اتک میبرین و میگه باختین)
4.یکی بهم اتک داد زمانی ک تو شیلد بودم
5.من میتونم موزیک گوش بدم وقتی دارم بازی میکنم؟
6.در طول زمانی که تو بازی بودم بهم اتک دادن(فکر کنم منظورش زمان انلاین بودن..مطمئن نیستم)
7.بعضی از منابع هام(طلا و..) ناپدید شد..چه اتفاقی افتاد؟!
8.من تمامی مراحل سینگل پلیر رفتم اما ماموریتش برام تیک موفقیت نزد(اچیو منت یا همون موفقیتشو نگرفتم)
9.چرا برخی از کلمات به عنوان ستاره در چت به نظر می رسد(بعضی کلمات فحش لاتین چنین حالتی داره)




1.تله های من کار نمیکند
2.سیاست حفظ حریم خصوی
3.پرچم کشورم داخل بازی نیست..میشه اضافه کنید؟
4.من نمیتونم به یاد بیارم پسورد و ایدی اکانت خودمو
5.چطور با شما ارتباط داشته باشم
6.چطور میتونم جم رایگان بدست بیارم
7.حریف های کلن ها چگونه برای کلن وار انخاب می شوند ؟ ( استراتژی انتخاب حریف چیه ؟ )
8.من میتونم اسم خودمو عوض کنم؟
9.من کلن کستل خودمو اپدیت کردم اما تو وار منعکس نشد!
.............................................

2.روستای از دست داده(حل مشکل فراموش کردن یا از دست دادن اکانت)
 Lost Village


1.من دهکدمو گم کردم ...چجوری برش گردونم؟(ممکن امار اکانت تون فراموش کرده باشین از این استفاده کنید)
2.چطور میتونم انتقال بدم اکانتمو به یه دستگاه دیگه؟؟؟؟
3.من به گوگل وصلم..ولی دهکدم لادینگ نمیشه!
4.من نمیتونم به یاد بیارم اکانت گوگل خودمو...یوزر و پسوردم
5.من نمیتونم به فیسبوک کانکت شم
.............................................

3.اکانت من
My Account

فک کنم یه جور تذکرات باشه این بخش!


1.ذخیره دهکده شما در مرکز گیمios
2.ذخیره دهکده شما در اکانت گوگل
3.هرگز به اشتراک نگذارید تاریخ ورود به سیستم خود را
4.من میتونم دهکده خرید فروش کنم..تجارت کنم؟
5.کارکنان سوپرسل ممکن راجب پسورد از من بپرسن؟
6.من از گوگل پلاس هشدار گرفتم..باید چیکار کنم؟
7.من از گیم سنتر اپل هشدار گرفتم..باید چیکار کنم؟
8.میتونم دهکدمو حذف کنم؟
9.من نمیتونم برای بار دوم به دهکدم وصل شم



1.من نمیتونم دهکده دیگرو رو ایپد و ایفونم لادیگ کنم..تری جی وان جی..شاید نته یبا مدلش..اطلاع ندارم
2.یک دستگاه دیگر وصل میشود
3.شخص دیگری بازی میکنه اکانت منو!
4.چطور میتونم هشدار ها رو غیر فعال کنم تو اندروید
5.زبان چت بخش گلوبال(جهانی) اشتباه است
6.چگونه میتونم گزارش بازیکنی ک توهین کرده بدم؟
7.هشدار چت من کار نمیکنه!




1.دکمه موت تو گلوبال چت چیکار میکنه؟
2.چرا من بن شدم از گلوبال چت؟
3.صدا ها تو دستگاه من فرق میکنه..چرا؟
4.چطور میتونم دهکدمو ریست کنم؟
.................................................. .............................

4.شروع کار
Getting Started

بخش واسه اونایی ک شروع کردن بازی و سوال دارن...مبتدین

1.چگونه بخش چند نفره(اتک عادی) کار میکند؟
2. کمپین سینگل پلیر چی هست؟
3.چقد خسارت(منابع منظورشه فک کنم) نیاز برای بردن یک جنگ؟
4.شیلد یا سپر چی هست و چیکار میکنه؟
5.غنائم چگونه محاسبه می شوند؟
6.چرا غنایمی که ازدست مید(ساخت ارتش) بیشتر از چیزی ک تو سینگل پلیر میگیرم با پیروزی؟
7.لوت جایزه چیه و من چگونه میتونم بگیرم؟
8.چطور دشمنای من انتخاب میشند تو اتک عادی(مولتی پلیر همون اتک عادی منظورشه)
9.چگونه لوت در دسترس محاسبه میشه؟



1. دقیق نمیدونم...راجب شیلد..که معناش چیه..یا این کلمه چ معنی داره!
2.چطور میتونم انتقام(رونج) بدم..به کسی ک بهم اتک داده؟
3.معرفی چند طرح برای ادیت(تغییر دادن) دهکده..منظورش مپه
.................................................. ...............................

5.بازخورد , بروز رسانی
Updates Feedback



1.تکرار های من ناپدید شدند(منظورش رپلای اتک و دفند)
2.من اپدیت جدید دوست ندارم..میتونم برم به اپدیت قدیمی(ورژن قدیمی)؟
3.من یک ایده واسه اپدیت جدید دارم...کجا میتونم اونو بفرستم؟
4.برای چی راجع به دسترسی به عکس ها (گالری) من اجازه میخواهید ؟
5.زمان اپدیت بعد کی هست؟یا اپدیت بعد کی میاد؟
6.یک بازیکن شروع کرده به توهین در کلن ما.کمک کنید!
.................................................. ............................

6.عملکرد ,اتصال
Connection Performance



1.چرا من اتصال خودمو به از دست میدم(همون قطع وصلی خودمون)
2.بازی من لود نمیشه..یا سقوط میکنه(منظورش اینه متصل نمیشه فک کنم)(اندروید)
3.بازی من لود نمیشه..یا سقوط میکنه(منظورش اینه متصل نمیشه فک کنم)(اپل)
4.چرا من به نت احتیاج دارم برای بازی کردن کلش اف کلن؟
5.تاثیر صدا بازیم از بین رفته!اپل
6.ایا اجرا میشه بازی کلش رو ایفون..ایپد و..؟
7.خطا 102 داده..من باید چیکار کنم؟
8.چرا بازی واسه لاد دوباره از من میپرسد؟(همون ک وسط بازی اخطار لادینگ دوباره میاد واسه من کلی شده)
9.منظورش اینه...ساختمان در حال ارتقام یهو از دست رفته..ینی متوقف شده..چ اتفاقی افتاد؟


1.استراحت شخصی..چه جیزی است؟
2.استراحت و نگه داری..چ چیزی است؟
3.چه نوع دستگاهی نیاز تا بتونم بازی کنم رو اندروید؟

پایان قسمت اول (منبع مطلب)

مطالب بیشتر از سایت ما

اتصال گوشی BlackBerry 10 به اکانت گوگل کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله #34; کشتی نوح ! #34; کلش آف کلنز فارسی

رفع مشکل پیام Already Linked در هنگام لینک دیوایس کلش آف کلنز فارسی

حقایقی شگفت انگیز درباره بربرین کینگ ! کلش آف کلنز فارسی

فعال کردن بخش خرید جم در بازی کلش آف کلنز آموزش بازی جنگ قبیله ها

غارت اکسیر سیاه در لیگ مستر توسط حملات بارچ اموزش کلش آف کلنز

تکنیک پیاده کردن سرباز ها با انگشتان در حملات! اموزش کلش آف کلنز

ترجمه بخش های Help And Support قسمت دوم اموزش کلش آف کلنز

منطق های خنده دار در کلش آف کلنز! آموزش بازی کلش آف کلنز

آپدیت کلش آف کلنز تابستان 2015 آموزش بازی کلش آف کلنز