20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

تلمبه هوایی Air Sweeper اموزش کلش آف کلنز

آموزش clash of clans,clash game,کلش گیم,clash of clans,بازی آنلاین,اموزش کلش آف کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش او کلنز,کلش آو کلنز,کلش آف کلنز فارسی,اموزش clash of clans,کلش آف کلنز,Air Sweeper,جنگ قبیله ها,آموزش بازی کلش آف کلنز,تلمبه هوایی

تلمبه هوایی Air Sweeper اموزش کلش آف کلنز

این ساختمان دفاعی جدید مخصوص نیروهای هوایی دشمن می باشد، به صورتی که در جهتی که تنظیم شده باشد برای نیروهای هوایی دشمن مزاحمت ایجاد می کند.این ساختمان به نیروهای دشمن آسیب نمی رساند و فقط سرعت آن ها را کم می کند و مانند یک پنکه یا تلمبه عمل می کند و نیروهای هوایی حریف را به عقب هدایت می کند و مسیر آنها را تغییر می دهد . این ساختمان در Town Hall سطح ۶ در دسترس قرار می گیرد و تا ۶ سطح قابل ارتقا می باشد

Air Sweeper

این ساختمان دفاعی جدید مخصوص نیروهای هوایی دشمن می باشد، به صورتی که در جهتی که تنظیم شده باشد برای نیروهای هوایی دشمن مزاحمت ایجاد می کند.

این ساختمان به نیروهای دشمن آسیب نمی رساند و فقط سرعت آن ها را کم می کند و مانند یک پنکه یا تلمبه عمل می کند و نیروهای هوایی حریف را به عقب هدایت می کند و مسیر آنها را تغییر می دهد . این ساختمان در Town Hall سطح ۶ در دسترس قرار می گیرد و تا ۶ سطح قابل ارتقا می باشد

و تا تاون هال سطح ده قابل ارتقاء است .Air Sweeper شعاع 120 درجه را پوشش می دهد و 8 حالت برای تنظیمات دارد که می توانید در تمام جهت دلخواه توسط خودتان تنظیم گردد.

بقیه توضیحات در ادامه مطلب کلیک نمایید ...

استراتژی دفاعی :

- از آنجا که Air Sweeper یک شعاع 120 درجه را پوشش می دهد در تنظیم آن دقت کنید و هر چقدر در مرکز قرار گیرد پوشش بهتری روی دهکده را انجام میدهد و از نزدیک قرار دادن آن در لایه اول دهکده خودداری کنید تا توسط آرچرها و بربر ها مورد نابودی قرار نگیرد.

- از آنجا که حریف می تواند شعاع تنظیم شده Air Sweeper را ببیند ، پس دشمن از پشت آن ممکن است نیروهای هوایی خود را پیاده کند تا مورد فشار باد ایر سوییپر قرار نگیرد که شما می توانید پشت آن را توسط بمب های هوایی و ایر دیفنس ها پوشش دهید تا دهکده شما نیز در امان باشد.

استراتژی حمله :

ایر سویپر فقط یک زاویه مشخصی را پوشش می دهد که می توانید از نزدیکترین قسمتی که تحت پوشش نیست به آن حمله کنید و نابودش کنید.

بسته به سطح ایر سوییپر می تواند تا یک فاصله ای از نیروهایتان را به عقب هل دهد و بنابر این شما می توانید با یک طلسم خشم نیروهای هوایی را سرعت و قدرت ببخشید تا به آن برسد و نابودش کند ، مخصوصا نیروهای هوایی که سرعت کمی دارند مانند بالون و دراگون را می توانید با طلسم خشم بکار ببرید.

سطح یک AirSweepr توسط دو عدد طلسم رعد و برق سطح 4 نابود می شود یا 3 عدد طلسم رعد و برق در هر لولی ایر سوییپر را نابود می کند.

ماکزیموم لول از ایرسوییپر نابود می شود توسط 3 عدد طلسم رعد و برق لول سه یا بالاتر.

نابودی ایر سوییپر می تواند زمان بیشتری به دراگون و بالون ها و نیروهای هوایی بدهد.

مطالب بیشتر از سایت ما

مشکل لودینگ بازی کلش آف کلنز بعد از آپدیت 7.65 آموزش بازی جنگ قبیله ها

اجرای Clash Of Clans بر روی شبیه ساز ANDY کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله ترکیبی جاینت و هیلر تاون هال6 و تاون هال7 کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله Penta Lava Loon کلش آف کلنز فارسی

چگونه Air Sweeper را در نقشه دهکده خود بگذاریم ؟ کلش آف کلنز فارسی

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Clash Of $ouls) آموزش بازی جنگ قبیله ها

ورژن جدیدتر بازی کلش آف کلنز منتشر شد ورژن 7.65.5 آموزش بازی جنگ قبیله ها

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Project ZaPiNfiNiTY) آموزش بازی جنگ قبیله ها

نکات آموزشی در مورد خرید و فروش اکانت بازی کلش ! کلش آف کلنز فارسی

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Clash the Gems) آموزش بازی جنگ قبیله ها