20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

آموزش Connect شدن به Account Google اموزش کلش آف کلنز

کلش آف کلنز فارسی,اموزش clash of clans,کلش او کلنز,,آموزش clash of clans,clash of clans,clash game,آموزش بازی کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,اموزش کلش آف کلنز,کلش آو کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش گیم,بازی آنلاین,کلش آف کلنز

آموزش Connect شدن به Account Google اموزش کلش آف کلنز

ابتدا نرم افزار گوگل پلی سرویس Google play servic را نصب کنید سپس درآن آنلاین شوید سپس نرم افزار Gmail را نصب نموده و اکانت خود را در آن آنلاین کنید و در مرحله اخر نرم افزار +G یا همان گوگل پلاس +Google را نصب نمایید و در ان با اکانتتان آنلاین شویدحال کلش اف کلنز را دانلود کنید و نصب کنید پس از اتمام نصب وارد بازی شوید خوب مشاهده میکنید بازی از آغاز و مرحله اول شروع می شود شما اگر دقت کنید در بالا سمت چپ گزینه ایی به نام +Sign in G   که پایینش نوشته I have allready account روی این گزینه کلیک کنید پس از لودینگ از شما در پنجره ایی در بازی سوالی پرسیده می شود شما روی گزینه Yes کلیک کنید سپس بازی دوباره لود می شود و اکانت شما برمیگردد ...اما اکانت بنده به این صورت برنگشت و تنها لودینگ میشد و رفرش نمیشد که اکانتم برگرده  پس چکار کردم؟ابندا اطمینان حاصل پیدا کردم نرم افزارهای مورد نیاز حتما آخرین ورژنشون نصب باشد سپس ف ل تر ش ک …ن را یا همان ها ت اس پا ت را فعال کردم و وارد بازی شدم و پس از ان در قسمت Setting یا همان چرخ دنده سمت راست  بازی کلیک کردم و در قسمت Sign in G+ کلیک کردم پس از لودینگ بازی ازم سوال کرد و گزینه YES را زدم سپس بازی رفرش شد و اکانت بنده نیز بازگشت !بعد از آن برای ورود به بازی هم نیازی دوباره به فیل ت ر ش ک.ن ندارد .

در این آموزش کوتاه و تصویری یاد می گیرید که اگر بازی خود را قبلا Save  کرده اید و حالا بازی را پاک کرده اید ، چگونه دوباره آن بازی قبلی را که تا مراحلی پیش رفته بوده ایم دوباره ادامه بدهیم و دوباره از مرحله آغازین شروع نکنیم ! و البته لازمه این کار هم این است که قبلا بازی را ذخیره کرده باشیم !

برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 برای این کار، ابتدا باید داخل منوی تنظیمات رفته و در قسمت Account کلیک کرده و Google Account خود را به روی گوشی Set نمایید .

 در این مرحله یوزر و پسورد جیمیل خود را وارد کرده و صبر نمایید تا کانکت شود و در قسمت google اضافه گردد

سپس بازی را Load کرده داخل منوی setting رفته، روی آن کلیک کنید، اگر گزینه Google sign in قرمز باشد نشانه این است که Account شما به بازی connect نیست. به دلیل تحریم ها و تشخیص IP ایران، کاربران ایرانی در این قسمت دچار مشکل هستند، لذا استفاده از V*p*n می تواند شما را در این امر یاری دهد. در این صورت اگر به روی گوشی خود V*p*n دارید بازی را باز گذاشته و در همان حال V*p*n خود را Load نموده و دوباره به بازی برگردید و مجدداً از همان مسیر Setting روی گزینه Google sign in کلیک نمایید. این بار گوگل، IP شما را رد نکرده و به شما اجازه Connect شدن خواهد داد !

نکته مهم :

در بعضی مواقع نیز هنگام کانکت شدن به بازی و Google sign in شدن ، می بینید که هیچ اتفاقی نمی افتد ! و همانطور در مرحله اول باقی مانده است ، در این جور مواقع بعد از Sign In شدن به گوگل ، بازی را رها کنید و حدود 10 دقیقه یا بیشتر منتظر بمانید تا بازی شما را شناسایی نماید ، در این هنگام بعد از شناسایی شما می بینید که پنجره Load بازی باز می شود که با OK کردن بازی در کلش آف کلنز ، بازی دوباره از همان مرحله قدیمی که می خواستید ، شروع می شود.

این هم تجربه یکی از بازیکنان که ممکن است مشکل شما هم باشد !

دیشب تصمیم گرفتم گوشیمو ورژن اندرویدشو ارتقاء بدم برای همین به 4.2.1 آپدیتش کردم اما فکر اینکه بعد اکانت کلش آف کلنز را درست برگردانم توی ذهنم بود !
خوب قبل از هر چیز حتما اکانتتون را با گوگل پلاس سینک کنید یا همان جیمیلتون و مطمئن بشید سینک شده حتی برای آسوده خاطر بودن با اکانت فیسبوکتون نیز بازی را سینک کنید پس حتما مطمئن بشید بازی سینک شده بعد آپدیت کنید.

حال به فرض شما ورژن اندرویده گوشی را ارتقا دادید و گوشی صفره و یا به همان حالت اول کارخانه برگشته است ...

ابتدا نرم افزار گوگل پلی سرویس Google play servic را نصب کنید سپس درآن آنلاین شوید سپس نرم افزار Gmail را نصب نموده و اکانت خود را در آن آنلاین کنید و در مرحله اخر نرم افزار +G یا همان گوگل پلاس +Google را نصب نمایید و در ان با اکانتتان آنلاین شوید

حال کلش اف کلنز را دانلود کنید و نصب کنید پس از اتمام نصب وارد بازی شوید خوب مشاهده میکنید بازی از آغاز و مرحله اول شروع می شود شما اگر دقت کنید در بالا سمت چپ گزینه ایی به نام +Sign in G   که پایینش نوشته I have allready account روی این گزینه کلیک کنید پس از لودینگ از شما در پنجره ایی در بازی سوالی پرسیده می شود شما روی گزینه Yes کلیک کنید سپس بازی دوباره لود می شود و اکانت شما برمیگردد ...

اما اکانت بنده به این صورت برنگشت و تنها لودینگ میشد و رفرش نمیشد که اکانتم برگرده  پس چکار کردم؟

ابندا اطمینان حاصل پیدا کردم نرم افزارهای مورد نیاز حتما آخرین ورژنشون نصب باشد سپس ف ل تر ش ک …ن را یا همان ها ت اس پا ت را فعال کردم و وارد بازی شدم و پس از ان در قسمت Setting یا همان چرخ دنده سمت راست  بازی کلیک کردم و در قسمت Sign in G+ کلیک کردم پس از لودینگ بازی ازم سوال کرد و گزینه YES را زدم سپس بازی رفرش شد و اکانت بنده نیز بازگشت !

بعد از آن برای ورود به بازی هم نیازی دوباره به فیل ت ر ش ک.ن ندارد .


جدید ترین روش انجام بازگرداندن بازی ذخیره نشده و همچنین بازی های هک شده کلش آف کلنز در مطلب زیر می باشد ، همراه با نمونه متن ایمیل به ساپورت بازی به زبان انگلیسی  در مطلب زیر گردآوری شده است روی لینک زیر کلیک کنید

 >>>آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !<<<


مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود برنامه املاک کلش(قیمت گذاری دهکده و آموزش) اموزش کلش آف کلنز

دانلود برنامه شخصیت ساز کلش 1.0 اموزش کلش آف کلنز

مقابله با Mortar اموزش کلش آف کلنز

انتخاب اسپل درست برای حمله اموزش کلش آف کلنز

۵ عامل که از بن شدن شما جلوگیری میکند ! اموزش کلش آف کلنز

گزارش بازی Clash Of Clans در روزنامه شرق اموزش کلش آف کلنز

آموزش حمله ترکیبی دراگون + بالون ، مخصوص کلن وار اموزش کلش آف کلنز

فریب بازی‌های مشهور را نخورید! آموزش بازی کلش آف کلنز

کنترل کردن حمله های دشمن به وسیله چینش درست کلش آف کلنز فارسی

اجرای XmodGame بر روی اندروید 5 و کامپیوتر کلش آف کلنز فارسی