20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

نکاتی در مورد سربازان Clan Castle دشمن اموزش کلش آف کلنز

آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز,اموزش کلش آف کلنز,آموزش بازی کلش آف کلنز,آموزش clash of clans,کلش او کلنز,clash game,کلش گیم,clash of clans,بازی آنلاین,اموزش clash of clans,جنگ قبیله ها,کلش آو کلنز,,کلش آف کلنز فارسی

نکاتی در مورد سربازان Clan Castle دشمن اموزش کلش آف کلنز

 استفاده نا مناسب از hero و Clan Castle  نتیجه استفاده نادرست. نابودی سربازان Clan Castle و Hero   نایودی سربازان Clan Castle قبل از خروج. استفاده هوشمندانه از Archer Queen اشتباه دوم : از قهرمانان (Heroes) تا جای ممکن برای نابود کردن سرابازان Clan Castle دشمن استفاده نکنید مگر اینکه مجبور باشید (مثلا نیرو های مناسب این کار را نداشته باشید). در صورتی که مجبور بودید از ملکه کماندار (Archer Queen) استفاده کنید چون هم از فاصله دور حمله می کند و هم بسیار باهوشتر از Barbarian King عمل می کند. در هر صورت شما در ارتش خود برای نابود کردن سربازان Clan Castle برنامه داشته باشید تا مجبور نشوید از Hero ها برای اینکار استفاده کنید. Hero ها سرعت حمله پایینی دارند ولی در عوض سلامتی و قدرت بالاتر از آن دارند که بخواهیم آنها را صرف کشتن سربازان Clan Castle کنیم، یعنی شما می توانید از Hero ها در جاهای بهتر نبرد استفاده کنید تا آنکه آنها را صرف کشتن تعدادی کماندار یا Wizard کنید.  فرض کنید از Barbarian King برای کشتن کماندار و Wizard استفاده کنید، سلامتی کماندار ۴۴ و قدرت شلیک ویزارد ۲۷۰ است. زمانی که باربارین کینگ با یک ضربه کماندار را می کشد از آن طرف ۲۷۰ واحد از سلامتی خود را با شلیک Wizard از دست می دهد که در نهایت با حدود ۷ ضربه Wizard، از پای در می آید. اشتباه سوم : فریب خوردن از خروج سربازان Clan Castle دشمن. اگر تعدادی کماندار و Wizard از Clan Castle دشمن خارج شد این دلیل نمی شود که تمامی نیروهای داخل آن خارج شده باشد. حتی اگر ۱ Wizard داخل آن مانده باشد این توانایی را دارد که حمله شما را خراب کند. سربازان Clan Castle به ترتیب رتبه در پادگان خارج می شوند مثلا اول بابارین بعد کماندار بعد Wizard و … و سپس سربازان اکسیر سیاه از آن خارج می شوند. پس توجه کنید سرباز قوی تر پس از دیگر سربازان خارج می شود. برای جلوگیری از این مشکل شما می بایست با توجه به شکل ظاهری ساختمان Clan Castle سطح و ظرفیت آن را حدس بزنید مثلا Clan Castle سطح ۳ دارای ۲۰ ظرفیت می باشد که شما در حین خروج سرباز از آن، تعداد آنها را بشمارید تا از خالی شدن Clan Castle مطمئن شوید. اگر قادر به حدس زدن Clan Castle نیستید همراه خود نیروی کافی به مبارزه با سربازان داخل آن را داشته باشید. فریب دادن و کشتن Clan Castle دشمن : برای فریب دادن Clan Castle سربازان خود را به صورت تکی از جایی رها کنید که که به این ساختمان نزدیک تر است. (مراقب تله ها باشید) پس از خروج همه آنها از از ۵ تا ۱۰ باربارین، ۱۰ تا ۱۵ کماندار و تعدادی Wizard بصورت حلقه ای استفاده کنید. و همچنین و توانید به صورت یکباره از یک طلسم رعد و برق (Lightning Spell) استفاده کنید. 

 اشتباه اول : از سربازان داخل Clan Castle خود برای منحرف کردن و کشتن سربازان Clan Castle دشمن استفاده نکنید، در کلن وارز از سربازانی که مستقیم به سمت سلاح های دفاعی حرکت می کنند در Clan Castle داشته باشید.
 
دلیل این اشتباه این است که سربازان Clan Castle به صورت تکی تکی و در یک نقطه از آن خارج می شوند و شما هیچ گونه کنترلی روی خارج شده آنها ندارید به همین علت با یک شلیک Wizard یا Dragon دشمن همه نابود می شوند. سربازان Clan Castle دشمن را با ارتش اصلی خود گهراه و نابود کنید و از سربازان Clan Castle خود در جایی دیگری از نبرد استفاده کنید. مثلا اگر داخل آن Hog Rider داشته باشید خیلی بهتر است زیرا سرعت آنها زیاد است و ساختمان های دفاعی را به خود معطوف کرده و همچنین Clan Castle و Hero ها را تحریک می کند.

در ادامه مطلب مقاله را دنبال نمایید ...

 استفاده نا مناسب از hero و Clan Castle
 
 

نتیجه استفاده نادرست. نابودی سربازان Clan Castle و Hero
 
 

نایودی سربازان Clan Castle قبل از خروج. استفاده هوشمندانه از Archer Queen
 
اشتباه دوم : از قهرمانان (Heroes) تا جای ممکن برای نابود کردن سرابازان Clan Castle دشمن استفاده نکنید مگر اینکه مجبور باشید (مثلا نیرو های مناسب این کار را نداشته باشید). در صورتی که مجبور بودید از ملکه کماندار (Archer Queen) استفاده کنید چون هم از فاصله دور حمله می کند و هم بسیار باهوشتر از Barbarian King عمل می کند. در هر صورت شما در ارتش خود برای نابود کردن سربازان Clan Castle برنامه داشته باشید تا مجبور نشوید از Hero ها برای اینکار استفاده کنید.
 
Hero ها سرعت حمله پایینی دارند ولی در عوض سلامتی و قدرت بالاتر از آن دارند که بخواهیم آنها را صرف کشتن سربازان Clan Castle کنیم، یعنی شما می توانید از Hero ها در جاهای بهتر نبرد استفاده کنید تا آنکه آنها را صرف کشتن تعدادی کماندار یا Wizard کنید.
 
 فرض کنید از Barbarian King برای کشتن کماندار و Wizard استفاده کنید، سلامتی کماندار ۴۴ و قدرت شلیک ویزارد ۲۷۰ است. زمانی که باربارین کینگ با یک ضربه کماندار را می کشد از آن طرف ۲۷۰ واحد از سلامتی خود را با شلیک Wizard از دست می دهد که در نهایت با حدود ۷ ضربه Wizard، از پای در می آید.
 
اشتباه سوم : فریب خوردن از خروج سربازان Clan Castle دشمن. اگر تعدادی کماندار و Wizard از Clan Castle دشمن خارج شد این دلیل نمی شود که تمامی نیروهای داخل آن خارج شده باشد. حتی اگر ۱ Wizard داخل آن مانده باشد این توانایی را دارد که حمله شما را خراب کند. سربازان Clan Castle به ترتیب رتبه در پادگان خارج می شوند مثلا اول بابارین بعد کماندار بعد Wizard و … و سپس سربازان اکسیر سیاه از آن خارج می شوند. پس توجه کنید سرباز قوی تر پس از دیگر سربازان خارج می شود.
 
برای جلوگیری از این مشکل شما می بایست با توجه به شکل ظاهری ساختمان Clan Castle سطح و ظرفیت آن را حدس بزنید مثلا Clan Castle سطح ۳ دارای ۲۰ ظرفیت می باشد که شما در حین خروج سرباز از آن، تعداد آنها را بشمارید تا از خالی شدن Clan Castle مطمئن شوید. اگر قادر به حدس زدن Clan Castle نیستید همراه خود نیروی کافی به مبارزه با سربازان داخل آن را داشته باشید.
 
فریب دادن و کشتن Clan Castle دشمن :
 
برای فریب دادن Clan Castle سربازان خود را به صورت تکی از جایی رها کنید که که به این ساختمان نزدیک تر است. (مراقب تله ها باشید) پس از خروج همه آنها از از ۵ تا ۱۰ باربارین، ۱۰ تا ۱۵ کماندار و تعدادی Wizard بصورت حلقه ای استفاده کنید. و همچنین و توانید به صورت یکباره از یک طلسم رعد و برق (Lightning Spell) استفاده کنید.
 

مطالب بیشتر از سایت ما

آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه ۱۳۹۳(فوریه2015) آپدیت جدید کلش آف کلنز

مدیریت زمان بازسازی قهرمانان در کلن وار اموزش کلش آف کلنز

راهنمای جامع کلن وار کلش آف کلنز فارسی

کمی به کلش آف کلنز بخندیم ! آموزش بازی کلش آف کلنز

آموزش کسب سه میلیون لوت در یکساعت ! آموزش بازی جنگ قبیله ها

عجیب ترین مپ های کلش آف کلنز ! آموزش بازی کلش آف کلنز

مقایسه والکایری ۴ با جاینت ۷ اموزش کلش آف کلنز

راهنمای برنامه xxzhushou ( مشابه برنامه XmodGame ) کلش آف کلنز فارسی

دانلود برنامه رازهای Clash Of Clans اموزش کلش آف کلنز

آموزش Connect شدن به Account Google اموزش کلش آف کلنز