20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

آپدیت فوریه 2015 چی شد ؟! کلش آف کلنز فارسی

کلش آو کلنز,اموزش کلش آف کلنز,آموزش clash of clans,اموزش clash of clans,کلش آف کلنز فارسی,آموزش بازی کلش آف کلنز,کلش او کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش گیم,بازی آنلاین,کلش آف کلنز,clash game,جنگ قبیله ها,,clash of clans

آپدیت فوریه 2015 چی شد ؟! کلش آف کلنز فارسی

چرا زمان آپدیت فوریه بسیار طولانی شد ؟همانطور که می دنید سوپرسل یک شرکت بسیار بزرگ با درآمدی میلیاردی تبدیل شده تا جایی که تبلیغات بزرگی مثل این تبلیغ آخرش انجام میده و خیلی معروف شده پس باید همه شرایط و ضوابت رو در نظر داشته باشه برای آپدیت جدید که بتونه همه مخاطب های خودش رو رازی نگه داره . با توجه به ایده شخصی خودم سوپرسل مجبوره که به نسبت گذشته خیلی بیشتر احتیاط کنه و آپدیت های جدید رو بارها و بارها مورد تست و خطا قرار بده . البته این طولانی شدن یک مزیت هم میتونه داشته باشه و اون هم اینه که همانند سال گذشته که بخش کلن وار اضافه شد ، چیز جدید دیگری به بازی اضافه بشه .سوپرسل و جادوی پولدر حال حاضر سرمایه گذاران بسیار زیاد و بزرگی پول خودشون رو در اختیار سوپرسل گذاشته اند و انتظار بالایی از سوپرسل برای بازگشت پولشون دارند . هرکسی که جایی پول خرج میکنه انتظار نتیجه رو داره و به زبان ساده دنیا بر روی همین چرخ میچرخه و خواهد چرخید . پس مطمئن باشید که سوپرسل مجبوره که خواسته های سرمایه گذارهاش رو هم در نظر بگیره که این کار رو سخت تر هم میکنه .در نظر داشته باشید که به واسطه جم پول بسیار زیادی سوپرسل به جیب زده و اگر بازیکن های این بازی روزی دیگه حوصلشون از این بازی سر بره به معنای برشکستگی کامل سوپرسل هستش . پس یک ایده خوب برای همیشه نگه داشتن این بازیکن ها در حسرت نگه داشتن اونهاست . چیزی که همیشه میبیند ، آدم وقتی دستش به چیزی نرسه خیلی برای بدست آوردن اون بیشتر تلاش میکنه ، و سوپرسل با در انتظار گذاشتن شما باعث شده تا فکر و ذکر شما در طول روز این باشه که پس آپدیت چی شد ؟ خیلی وقت ها هست که عده ای چندین و چند روز به بازی دیگه سر نمیزنند اما به هنگام شنیدن خبر های جالب از سوپرسل و دیدن گزینه آپدیت جدید به بازی برمیگردند . که مطمئنن سوپرسل دوست داره این بازیکن ها دوباره شروع به بازی کنند .

همانطور که میدونید سوپرسل به طور غیر رسمی دیروز رو زمان آپدیت جدید اعلام کرده بود اما هیچ خبری نشد و زمان بسیاری زیادی از آپدیت قبلی گذشته . زمانی که بسیار طولانی بوده و غیر عادی به نظر میاد . به صورت عادی بین ۵ تا ۸ هفته یک بار آپدیت شده بازی اما الان ۱۰ هفته گذشته و خبری نشده  و البته هیچ خبر رسمی اعلام نشده که نشون میده کمه کم یک هفته دیگه باید انتظار بکشیم . درپست های گذشته صحبت از ویژگی های غیر رسمی آپدیت جدید شد ، اما در این پست میخوام دلایل عقب افتادن این آپدیت رو بیان کنم .

در ادامه مطلب با ما باشید :


چرا زمان آپدیت فوریه بسیار طولانی شد ؟

همانطور که می دنید سوپرسل یک شرکت بسیار بزرگ با درآمدی میلیاردی تبدیل شده تا جایی که تبلیغات بزرگی مثل این تبلیغ آخرش انجام میده و خیلی معروف شده پس باید همه شرایط و ضوابت رو در نظر داشته باشه برای آپدیت جدید که بتونه همه مخاطب های خودش رو رازی نگه داره . با توجه به ایده شخصی خودم سوپرسل مجبوره که به نسبت گذشته خیلی بیشتر احتیاط کنه و آپدیت های جدید رو بارها و بارها مورد تست و خطا قرار بده . البته این طولانی شدن یک مزیت هم میتونه داشته باشه و اون هم اینه که همانند سال گذشته که بخش کلن وار اضافه شد ، چیز جدید دیگری به بازی اضافه بشه .

سوپرسل و جادوی پول

در حال حاضر سرمایه گذاران بسیار زیاد و بزرگی پول خودشون رو در اختیار سوپرسل گذاشته اند و انتظار بالایی از سوپرسل برای بازگشت پولشون دارند . هرکسی که جایی پول خرج میکنه انتظار نتیجه رو داره و به زبان ساده دنیا بر روی همین چرخ میچرخه و خواهد چرخید . پس مطمئن باشید که سوپرسل مجبوره که خواسته های سرمایه گذارهاش رو هم در نظر بگیره که این کار رو سخت تر هم میکنه .
در نظر داشته باشید که به واسطه جم پول بسیار زیادی سوپرسل به جیب زده و اگر بازیکن های این بازی روزی دیگه حوصلشون از این بازی سر بره به معنای برشکستگی کامل سوپرسل هستش . پس یک ایده خوب برای همیشه نگه داشتن این بازیکن ها در حسرت نگه داشتن اونهاست . چیزی که همیشه میبیند ، آدم وقتی دستش به چیزی نرسه خیلی برای بدست آوردن اون بیشتر تلاش میکنه ، و سوپرسل با در انتظار گذاشتن شما باعث شده تا فکر و ذکر شما در طول روز این باشه که پس آپدیت چی شد ؟ خیلی وقت ها هست که عده ای چندین و چند روز به بازی دیگه سر نمیزنند اما به هنگام شنیدن خبر های جالب از سوپرسل و دیدن گزینه آپدیت جدید به بازی برمیگردند . که مطمئنن سوپرسل دوست داره این بازیکن ها دوباره شروع به بازی کنند .


ویژگی های شبیه به افسانه آپدیت جدید

همانطور که دیدید در روزهای گذشته ، به وجود اومدن بخش کوئست و یا مراحل جدید در سینگل پلیر ، مطئمنن چیزهای جدیدیه که اگر به واقعیت بپیونده میتونه بسیار جذاب باشه . مطمئنم که چیزهای جدیدی در آپدیت جدید خواهیم دید اما این ۲ وِیژگی بعیده که حالا بیاد .چون پارسال که قرار شد بخش کلن وار بیاد از ۲ هفته قبل یوتیوب پر شد از ویدئوهای این ویژگی جدید .


چه زمانی انتطار پیش نمایش های آپدیت جدید را داشته باشیم ؟

من واقعا دیگه مطمئن نیستم که بگم آپدیت فوریه ، چون شاید دیگه اصلا فوریه نباشه ( امروز ۱۹ فوریه هستش ) تنها کسی که میدونه سوپرسل هستش. البته بدون استثنا هر آپدیتی قبلش یک سری الگو و ویژگی ها داشته که هنوز از اونها خبری نیست . بنده به شخصه انتظار داشتم این هفته بیاد اما دیگه سوپرسل ما رو هم به اشتباه وا داشت . اما امیدوارم آپدیت جدید به گونه ای باشه که ارزش اینهمه انتظار رو داشته باشه .

مطالب بیشتر از سایت ما

استراتژی استفاده از طلسم خشم (Rage spell) کلش آف کلنز فارسی

چند تغییر بزرگی که سوپرسل در بازی کلش آف کلنز انجام داد آموزش بازی جنگ قبیله ها

اشتباه سوپرسل و لو رفتن آپدیت های بازی! کلش آف کلنز فارسی

آموزش حفظ منابع و انواع مپ در بازی کلش آف کلنز clash of clans

اخبار رسمی از آپدیت امروز بازی ۴ اسفند ۱۳۹۳ کلش آف کلنز فارسی

نکاتی در مورد سربازان Clan Castle دشمن اموزش کلش آف کلنز

آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه ۱۳۹۳(فوریه2015) آپدیت جدید کلش آف کلنز

مدیریت زمان بازسازی قهرمانان در کلن وار اموزش کلش آف کلنز

راهنمای جامع کلن وار کلش آف کلنز فارسی

کمی به کلش آف کلنز بخندیم ! آموزش بازی کلش آف کلنز