20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

استراتژی حمله با بالون و مینیون اموزش کلش آف کلنز

کلش آو کلنز,clash game,clash of clans,بازی آنلاین,کلش آف کلنز فارسی,کلش گیم,اموزش کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,آموزش clash of clans,کلش او کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,,کلش آف کلنز,اموزش clash of clans,آموزش بازی کلش آف کلنز

استراتژی حمله با بالون و مینیون اموزش کلش آف کلنز

استراتژی حملهبالون و مینیون نیرو های هوایی هستند و توپ ها و خمپاره ها (Mortar And Canons) روی آن ها تاثیری ندارند. بد ترین دشمن این استراتژی ایر دیفنس ها (Air Defense) ها هسنتد پس باید قبل از هر کار سعی کنیم تخریب این ساختمان ها را اولویت قرار بدیم.در غیر این صورت به سرعت حمله ما شکست می خورد. همچنین ارچر تاور (Archer Tower) و (Wizard Tower) ها هم می توانند مینیون ها رو به سرعت نابود کنند.همچنین باید در نظر گرفت که استفاده از اسپل هم مهم است و پیشنهاد من استفاده از طلسم خشم (Rage Spell) و شفادهنده (Healing Spell) است.خب برای شروع حتما کلن کستل حریف رو خالی کنید و بعد از خالی کردن جوری بالون هارو خالی کنید که بتوانند به راحتی به ایر دیفنس برسند و اون رو خراب کنند،پس از خراب شدن لایه اول دفاعی دشمن می توانید مینیون هارو توی مپ خالی کنید کنید تا بقیه ساختمان هارو خراب کنند.یک ایده دیگر هم اینه که اول مینیون هارو بفرستین تا ایر دیفنس مشغول آن ها شود و بالون ها به راحتی به آن برسند.هنگام نزدیک شدن بالون ها به ایر دفنس می تونید از Rage Spell و هنگامی که بمب هوایی (Air Bomb)  به بالون ها برخورد کند از Healing Spell  استفاده کنید.

Balloon Minion Attack



یکی از رایج ترین حملاتی که در بازی صورت میگیره استفاده از ترکیب بالون(Balloon) و مینیون (Minion) هست که اکثر بازیکنان سطح بالای دنیا از اون استفاده میکنند و برای به دست آودن منابع و کاپ (Trophy) بسیار کاربرد دارد.

استفاده از این استراتژی بسیار کم خرج و سریع می باشد. زیرا ساخت بالون هزینه ای همانند هزینه ی ساخت غول (Giant) دارد و مینیون نیز بسیار کم هزینه و سریع است. (باید توجه داشته باشید که ساخت مینیون به وسیله ی Dark Baracks صورت میگیرد)

در ادامه مطلب شما را بیشتر با این استراتژی آشنا می کنیم .

 

 

اطلاعات کلی

حمله با این استراتژی به شما کمک می کند که حمله هایی سنگین و اغلب ۱۰۰% یا همون ۳ ستاره رو بگیرید و از این رو برای کلن وار هم کاربرد دارد.

سرعت بالون در حمله ۱۰ میباشد ولی سرعت مینیون  ۳۲ است و از این رو سریع ترین سرباز بازی محسوب می شود و از طرفی فضای مورد نیاز مینیون ۲ است و شما می توانید تعداد زیادی از آن ها را برای حمله با خود ببرید.

اولویت حمله کردن بالون ها وسایل دفاعی است و مینیون ها هم هر چیزی که نزدیکشان باشد و بالون ها جای می گذارند را تخریب می کنند.

 

 

استراتژی حمله

بالون و مینیون نیرو های هوایی هستند و توپ ها و خمپاره ها (Mortar And Canons) روی آن ها تاثیری ندارند. بد ترین دشمن این استراتژی ایر دیفنس ها (Air Defense) ها هسنتد پس باید قبل از هر کار سعی کنیم تخریب این ساختمان ها را اولویت قرار بدیم.در غیر این صورت به سرعت حمله ما شکست می خورد. همچنین ارچر تاور (Archer Tower) و (Wizard Tower) ها هم می توانند مینیون ها رو به سرعت نابود کنند.

همچنین باید در نظر گرفت که استفاده از اسپل هم مهم است و پیشنهاد من استفاده از طلسم خشم (Rage Spell) و شفادهنده (Healing Spell) است.

خب برای شروع حتما کلن کستل حریف رو خالی کنید و بعد از خالی کردن جوری بالون هارو خالی کنید که بتوانند به راحتی به ایر دیفنس برسند و اون رو خراب کنند،پس از خراب شدن لایه اول دفاعی دشمن می توانید مینیون هارو توی مپ خالی کنید کنید تا بقیه ساختمان هارو خراب کنند.

یک ایده دیگر هم اینه که اول مینیون هارو بفرستین تا ایر دیفنس مشغول آن ها شود و بالون ها به راحتی به آن برسند.

هنگام نزدیک شدن بالون ها به ایر دفنس می تونید از Rage Spell و هنگامی که بمب هوایی (Air Bomb)  به بالون ها برخورد کند از Healing Spell  استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با این نوع استراتژی فیلم زیر را هم ببینید :

فیلم استراتژی حمله با بالون و مینیون

دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 21 ثانیه

مطالب بیشتر از سایت ما

Hidden Tesla بیرون یا داخل؟ اموزش کلش آف کلنز

آموزش های ابتدایی بازی کلش آف کلنز clash of clans

چگونه سه ستاره کنیم(ترکیب سربازها) کلش آف کلنز فارسی

ترفند مخفی کردن اکسیر و اکسیر سیاه از دشمنان کلش آف کلنز فارسی

روش حمله با بربر شاه ( Barbarian King ) کلش آف کلنز فارسی

روش حمله با ملکه کماندار ( Archer Queen ) کلش آف کلنز فارسی

آموزش ذخیره کردن بازی کلش اف کلنز clash of clans

نحوه خرید جم از گوگل پلی اموزش کلش آف کلنز

چگونه یک حمله پر سود انجام دهیم ؟ اموزش کلش آف کلنز

آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده و Save نشده!!! آموزش بازی جنگ قبیله ها