20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

ملکه ی کماندار Archer Queen اموزش کلش آف کلنز

جنگ قبیله ها,اموزش کلش آف کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,clash of clans,کلش آف کلنز,کلش گیم,بازی آنلاین,آموزش بازی کلش آف کلنز,Archer Queen,کلش آف کلنز فارسی,clash game,کلش آو کلنز,ملکه ی کماندار,اموزش clash of clans,کلش او کلنز,آموزش clash of clans

ملکه ی کماندار Archer Queen اموزش کلش آف کلنز

تغییر عملکرد قهرمانان (Hero) در ورژن جدید – ۶٫۱۸۶٫۳در ورژن جدید قهرمانان (Hero) بسیار باهوش تر شده اند و توانایی آنها در  دفاع به شدت افزایش یافته است.در ورژن قبلی بازی هیرو ها با کوچک ترین تحریک یعنی به محض مشاهده ی دشمن، فریب می خوردند و براحتی به گوشه ها و لبه های روستا می رفتند. اما در حال حاضر آنها فقط زمانی تحریک می شوند که نیروهای دشمن در فاصله ی کمی از آنها قرار بگیرند. همچنین انها زمانی که از جایگاه خود دور شوند، عقب نشینی خواهند کرد.توانایی قهرمان بهتر شده است بطوریکه زمانی که از توانایی قهرمانان (از سطح ۵ به بالا) استفاده می کنید، قدرت و سلامتی آنها افزایش می یابد . شما می توانید از این توانایی ها در هنگام حمله و دفاع استفاده کنید تا از چنگال دشمن رها شوید.سلامتی و قدرت ملکه کماندار (Archer Queen) و سلامتی پادشاه باربارین (Barbarian King) در سطوح پایین، مقداری افزایش یافته است با این حال به منظور حفظ تعادل قهرمانان در دفاع، سلامتی و قدرت آنها در سطوح بالا کاهش یافته است. (باید از توانایی آنها استفاده کنید)تاثیر طلسم خشم (Rage Spell) روی قهرمانان (Hero) کاهش یافته است تا بازیکنان را مجبور  به استفاده از توانایی آنها  کنند.قهرمانان (Hero) در حال حاضر در یک زمینه ی خاص تخصص دارند.     پادشاه باربارین (Barbarian King) : تخصص تانکآسیب  پادشاه باربارین (Barbarian King) در سطوح بالا کاهش یافته است، اما او حالا می تواند با استفاده از توانایی مشت آهنین تا حد زیادی خود را درمان کندتعداد باربارین هایی که پس از استفاده از توانایی مشت آهنین توسط Barbarian King احضار می شوند  دو برابر شده است.از توانایی مشت آهنین در زمان مناسب استفاده کنید تا میزان آسیب Barbarian King بیشتر از قبل شود و جنگ را به نفع خود به پایان برسانید.     ملکه کماندار (Archer Queen) : نخصص آسیب رسانیآسیب  ملکه کماندار (Archer Queen) در سطوح بالا کاهش یافته است، اما او حالا می تواند با استفاده از توانایی شنل سلطنتی (Royal Cloak) ،  قدرت آسیب خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.مدت زمان فعال بودن توانایی  ملکه کماندار (Archer Queen) در سطوح پایین تا حد زیادی افزایش یافته است.از توانایی شنل سلطنتی (Royal Cloak) در زمان مناسب استفاده کنید تا به ملکه کماندار (Archer Queen) اجازه دهید اهداف مهم و سخت را مورد حمله قرار دهید و جنگ را به نفع خود به پایان برسانید.


ملکه ی کماندار:

ملکه ی کماندار در اصل ورژن نیرومند کماندار است. هزینه ای که برایش باید بپردازید 40هزار اکسیر سیاه است.

همانند بربرشاه ، ملکه ی کماندار هم یک نیروی جاودانه است و هر قبیله فقط یکی از او می تواند در اختیار داشته باشد.

همچنین به مثل بربرشاه ، اگر ملکه ی کماندار در یک نبرد مصدوم شود یا بمیرد برای بازیابی سلامت جسمانی اش نیاز به زمانی استراحت دارد.( در این مورد خصوصیاتش کاملا شبیه دیگر قهرمان بازی بربرشاه است)


استراتژی هجومی:

برد هدف مورد نظر ملکه ی کماندار نسبت به کماندار معمولی بیشتر است( 5 مربع که این مقدار یک و نیم مربع بیشتر از فاصله ای است که کماندار هدف را مورد اصابت قرار می دهد ). بنابراین یک استراتژی مناسب این است که گروهی از غول ها ، پکا ها یا گولم ها را که نیرو های پیاده نظام هستند را به نبرد فرستاد سپس تعداد کماندار را برای حمایت از آنان فرستاد و در آخر ملکه ی کماندار را به عنوان قوی ترین نیروی پشتیبان به کار برد.


استراتژی دفاعی:

می توان محراب ملکه ی کماندار را در نزدیکی محراب بربرشاه قرار داد ، بدین ترتیب این دو با هم تشکیل تیمی می دهند که قدرت تخریبی فراوانی دارد و می تواند بخش عمده ای از پیاده نظام دشمن متجاوز را نابود کند.

ملکه ی کماندار به سه دلیل از نظر دفاعی بسیار بهتر از بربرشاه عمل می کند. اولا توانایی او در آسیب رسانی از فاصله به دشمن است . ثانیا حملاتش سریع تر است و در نهایت سومین دلیل و به نوعی برترین دلیل این ادعا توانایی مبارزه با نیروی هوایی دشمن است.


تفاوت های سطوح ارتقاء:

در سطح دهم تاجی که بر سر دارد طلایی می شود.

در سطح بیستم دسته ی کمانش هم طلایی می شود.


سایر دانستنی ها :

این قهرمان محبوب در روز 10 ژوئن 2013 به بازی افزوده شد.

زمانی که شما در حال ارتقاء سطح ملکه ی کماندار هستید تا اتمام این امر نه می توانید در حملات از او بهره ببرید و نه او توانایی دفاع از قبیله را خواهد داشت!

هر باری که ملکه ی کماندار زه کمانش را می کشد 3 تیر سریعا به سمت هدف پرتاپ می کند( اگرچه این 3 تیر فقط به یک هدف آسیب می رساند و نه به چندین هدف)

تله ی زمینی در برابر ملکه ی کماندار نمی تواند کارایی داشته باشد.

تغییر عملکرد قهرمانان (Hero) در ورژن جدید – ۶٫۱۸۶٫۳

در ورژن جدید قهرمانان (Hero) بسیار باهوش تر شده اند و توانایی آنها در  دفاع به شدت افزایش یافته است.

در ورژن قبلی بازی هیرو ها با کوچک ترین تحریک یعنی به محض مشاهده ی دشمن، فریب می خوردند و براحتی به گوشه ها و لبه های روستا می رفتند. اما در حال حاضر آنها فقط زمانی تحریک می شوند که نیروهای دشمن در فاصله ی کمی از آنها قرار بگیرند. همچنین انها زمانی که از جایگاه خود دور شوند، عقب نشینی خواهند کرد.

توانایی قهرمان بهتر شده است بطوریکه زمانی که از توانایی قهرمانان (از سطح ۵ به بالا) استفاده می کنید، قدرت و سلامتی آنها افزایش می یابد . شما می توانید از این توانایی ها در هنگام حمله و دفاع استفاده کنید تا از چنگال دشمن رها شوید.

سلامتی و قدرت ملکه کماندار (Archer Queen) و سلامتی پادشاه باربارین (Barbarian King) در سطوح پایین، مقداری افزایش یافته است با این حال به منظور حفظ تعادل قهرمانان در دفاع، سلامتی و قدرت آنها در سطوح بالا کاهش یافته است. (باید از توانایی آنها استفاده کنید)

تاثیر طلسم خشم (Rage Spell) روی قهرمانان (Hero) کاهش یافته است تا بازیکنان را مجبور  به استفاده از توانایی آنها  کنند.

قهرمانان (Hero) در حال حاضر در یک زمینه ی خاص تخصص دارند.

     پادشاه باربارین (Barbarian King) : تخصص تانک

آسیب  پادشاه باربارین (Barbarian King) در سطوح بالا کاهش یافته است، اما او حالا می تواند با استفاده از توانایی مشت آهنین تا حد زیادی خود را درمان کند

تعداد باربارین هایی که پس از استفاده از توانایی مشت آهنین توسط Barbarian King احضار می شوند  دو برابر شده است.

از توانایی مشت آهنین در زمان مناسب استفاده کنید تا میزان آسیب Barbarian King بیشتر از قبل شود و جنگ را به نفع خود به پایان برسانید.

     ملکه کماندار (Archer Queen) : نخصص آسیب رسانی

آسیب  ملکه کماندار (Archer Queen) در سطوح بالا کاهش یافته است، اما او حالا می تواند با استفاده از توانایی شنل سلطنتی (Royal Cloak) ،  قدرت آسیب خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

مدت زمان فعال بودن توانایی  ملکه کماندار (Archer Queen) در سطوح پایین تا حد زیادی افزایش یافته است.

از توانایی شنل سلطنتی (Royal Cloak) در زمان مناسب استفاده کنید تا به ملکه کماندار (Archer Queen) اجازه دهید اهداف مهم و سخت را مورد حمله قرار دهید و جنگ را به نفع خود به پایان برسانید.






مشخصات:

مطالب بیشتر از سایت ما

بربرشاه Barbarian King اموزش کلش آف کلنز

گراز سوار Hog rider اموزش کلش آف کلنز

لاوا Lava Hound اموزش کلش آف کلنز

گولم Golem Golem

والکایری Valkyrie Valkyrie

ساحره Witch Witch

همه چیز در مورد بازی Clash Of Clans برترین بازی آنلاین آموزش بازی جنگ قبیله ها

انتقال اکانت بازی Clash of Clans آموزش بازی جنگ قبیله ها

آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید

تله اسکلتی Skeleton Trap کلش آف کلنز فارسی