20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

والکایری Valkyrie Valkyrie

والکایری,کلش گیم,آموزش بازی جنگ قبیله ها,آموزش بازی کلش آف کلنز,Valkyrie,clash game,کلش آو کلنز,کلش آف کلنز,کلش آف کلنز فارسی,اموزش کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,بازی آنلاین,اموزش clash of clans,کلش او کلنز,clash of clans,آموزش clash of clans

والکایری Valkyrie Valkyrie

والکایری: والکایری یک مبارز زن با موهای قرمز روشن است.(نام والکایری برگرفته از افسانه ای رخ داده در شمال اروپاست . والکایری زنی بوده جنگجو که شعارش در جنگ ها " بکش یا بمیر" بوده) سلاحی که توسط والکایری حمل می شود تبری بزرگ است که که حدودا نصف قامت والکایری است.والکایری که 4 سطح دارد 8 فضای اردوگاه را اشغال می کند. استراتژی هجومی: این نیروی اکسیر سیاه قدرت زیادی در نابودی قهرمانان دارد . در ابتدا ی حمله او را برای جنگ با پادشاه بربر بفرستید تا با نابودی وی حمله ی مابقی نیروهایتان را موثر تر کنید.والکایری همچنین نیروی ایده آل برای نابودی قلعه ی دشمن است ، او می تواند خیلی سریع تعداد بسیاری از نیروهای داخل قلعه ی دشمن را نابود کند.سعی کنید والکایری ها را همزمان به داخل میدان نبرد نفرستید چون عوامل دفاعی دشمن (خصوصا خمپاره انداز ها و برج های جادوگر) می توانند خیلی سریع آنها را از کارایی بیاندازند. استراتژی دفاعی: والکایری یک نیروی بسیار قدرتمند و مقابله با آنها بسیار دشوار است به همین دلیل سربازان خوبی برای قلعه خواهند بود. ضرباتی که او وارد می کند به نوعی انفجاری است که به واسطه ی همین خصوصیت می تواند دسته های کمانداران، بربر ها و ویزارد ها را با چند ضربه نابود کند. البته باید به این نکته توجه داشت که والکایری فقط توان مقابله با ارتش پیاده نظام دشمن را دارد و در برابر عوامل هوایی دشمن کاری از پیش نمی برد. اگر تصمیم بر این داشتید که از والکایری به عنوان نیروی خود در قلعه استفاده کنید تعدادی بربر را در کنار او در قلعه اسکان دهید. اگر چه والکایری بسیار قدرتمند تر از بربر هاست اما از نظر سایز و ظاهر در بین گروهی از بربر ها بسیار شبیه به آنها می شود و ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا دشمن متوجه این موضوع بشود در حالی که خیل عظیمی از نیروهایش را به واسطه ی این تعلل از دست داده است! تفاوت های سطوح ارتقاء:تنها تغییر والکایری در سطح سوم رخ می دهد . جایی که تبرش طلایی می شود. سایر دانستنی ها :شخصیت والکایری که صورتش شباهت زیادی به کماندار دارد در روز یکم مارس 2013 به بازی افزوده شد و در 29 جولای همین سال توانایی آسیب رسانی اش افزایش یافت.اگرچه والکایری بسیار قوی است و سلامتی بسیار خوبی هم دارد اما 8 دقیقه طول میکشد که در پادگان تعلیم ببیند.سی والکایری مستقر در اردوگاه های سطح بالا در کنار 4 والکایری مستقر در قلعه ی سطح بالا این امکان را به شما می دهد که حملاتی شامل بر 34 والکایری را به کار ببندید. مشخصات: 

والکایری,کلش گیم,آموزش بازی جنگ قبیله ها,آموزش بازی کلش آف کلنز,Valkyrie,clash game,کلش آو کلنز,کلش آف کلنز,کلش آف کلنز فارسی,اموزش کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,


والکایری:

والکایری یک مبارز زن با موهای قرمز روشن است.(نام والکایری برگرفته از افسانه ای رخ داده در شمال اروپاست . والکایری زنی بوده جنگجو که شعارش در جنگ ها " بکش یا بمیر" بوده)
سلاحی که توسط والکایری حمل می شود تبری بزرگ است که که حدودا نصف قامت والکایری است.
والکایری که 4 سطح دارد 8 فضای اردوگاه را اشغال می کند.


استراتژی هجومی:

این نیروی اکسیر سیاه قدرت زیادی در نابودی قهرمانان دارد . در ابتدا ی حمله او را برای جنگ با پادشاه بربر بفرستید تا با نابودی وی حمله ی مابقی نیروهایتان را موثر تر کنید.
والکایری همچنین نیروی ایده آل برای نابودی قلعه ی دشمن است ، او می تواند خیلی سریع تعداد بسیاری از نیروهای داخل قلعه ی دشمن را نابود کند.
سعی کنید والکایری ها را همزمان به داخل میدان نبرد نفرستید چون عوامل دفاعی دشمن (خصوصا خمپاره انداز ها و برج های جادوگر) می توانند خیلی سریع آنها را از کارایی بیاندازند.


استراتژی دفاعی:

والکایری یک نیروی بسیار قدرتمند و مقابله با آنها بسیار دشوار است به همین دلیل سربازان خوبی برای قلعه خواهند بود. ضرباتی که او وارد می کند به نوعی انفجاری است که به واسطه ی همین خصوصیت می تواند دسته های کمانداران، بربر ها و ویزارد ها را با چند ضربه نابود کند. البته باید به این نکته توجه داشت که والکایری فقط توان مقابله با ارتش پیاده نظام دشمن را دارد و در برابر عوامل هوایی دشمن کاری از پیش نمی برد.

اگر تصمیم بر این داشتید که از والکایری به عنوان نیروی خود در قلعه استفاده کنید تعدادی بربر را در کنار او در قلعه اسکان دهید. اگر چه والکایری بسیار قدرتمند تر از بربر هاست اما از نظر سایز و ظاهر در بین گروهی از بربر ها بسیار شبیه به آنها می شود و ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا دشمن متوجه این موضوع بشود در حالی که خیل عظیمی از نیروهایش را به واسطه ی این تعلل از دست داده است!


تفاوت های سطوح ارتقاء:
تنها تغییر والکایری در سطح سوم رخ می دهد . جایی که تبرش طلایی می شود.

سایر دانستنی ها :
شخصیت والکایری که صورتش شباهت زیادی به کماندار دارد در روز یکم مارس 2013 به بازی افزوده شد و در 29 جولای همین سال توانایی آسیب رسانی اش افزایش یافت.
اگرچه والکایری بسیار قوی است و سلامتی بسیار خوبی هم دارد اما 8 دقیقه طول میکشد که در پادگان تعلیم ببیند.
سی والکایری مستقر در اردوگاه های سطح بالا در کنار 4 والکایری مستقر در قلعه ی سطح بالا این امکان را به شما می دهد که حملاتی شامل بر 34 والکایری را به کار ببندید.

مشخصات: 

مطالب بیشتر از سایت ما

ساحره Witch Witch

همه چیز در مورد بازی Clash Of Clans برترین بازی آنلاین آموزش بازی جنگ قبیله ها

انتقال اکانت بازی Clash of Clans آموزش بازی جنگ قبیله ها

آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید آموزش تقلب در بازی Clash Of Clans اندروید

تله اسکلتی Skeleton Trap کلش آف کلنز فارسی

جزئیات موانع Obstacle کلش آف کلنز فارسی

تغییرات نهایی ورژن جدید Xmas + دانلود کلش آف کلنز فارسی

استراتژی حمله با GoWiPe کلش آف کلنز فارسی

آموزش نحوه روت کردن بسیاری از گوشیهای اندرویدی آموزش بازی کلش آف کلنز

استراتژی حمله با بالون و مینیون اموزش کلش آف کلنز