20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

آموزش نحوه روت کردن بسیاری از گوشیهای اندرویدی آموزش بازی کلش آف کلنز

clash of clans,بازی آنلاین,اموزش clash of clans,آموزش بازی کلش آف کلنز,clash game,کلش او کلنز,جنگ قبیله ها,آموزش clash of clans,کلش آف کلنز,اموزش کلش آف کلنز,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز فارسی,کلش آو کلنز,کلش گیم

آموزش نحوه روت کردن بسیاری از گوشیهای اندرویدی آموزش بازی کلش آف کلنز

یکی از مواردی که سیستم عامل اندروید را از سایر سیستم عامل ها گوشی های هوشمند و تبلت ها متمایز می سازد متن باز بودن این سیستم عامل است که با این قابلیت توسعه دهنده گان اندروید میتوانند فعالیت های مختلفی را بسته به نیاز خود بر روی این سیستم اعمال کنند. یکی از ویژگی هایی که امکان اشکال زدایی و توسعه نرم افزارهای نوشته شده اندروید را فازایش می دهد بخشی است تحت عنوان “Developer Options” در بخش تنظیمات دستگاه (Settings) موجود در همه دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید که بصورت پیش فرض در پایین لیست قرار دارد. این بخش شامل خصوصیات پیشرفته ای است که به شخص توسعه دهنده در تست، اشکال زدایی، ساختن و بسته بندی appهای اندرویدی و modها کمک بسیاری می کند. به عبارت بسیار ساده گزینه Developer Options امکان دسترسی سریع به دستگاه اندروید را از یک کامپیوتر فراهم می کند. این گزینه یک امکان ضروری برای توسعه دهندگان اندروید، هکرها و کلیه علاقه مندان به این سیستم است که میخواهند به آسانی به گوشی دسترسی و آنرا از طریق کامپیوتر کنترل کنند. حتی اگر شما به عنوان یک کاربر عادی هم بخواهید دستگاه خود را روت کنید، یک ROM یا mod را بر روی دستگاه اندرویدتان نصب کنید نیز بایستی گزینه Developer Options را در گوشی یا تبلتتان روشن کنید در غیر اینصورت قادر به انجام کار مورد نظر نخواهید بود.


آموزش نحوه روت کردن بسیاری از گوشیهای اندرویدی توسط نرم افزار Root Genius


 به دلیل درخواست کاربران عزیز بر آن شدیم تا نرم افزار قدرتمند دیگری را در این زمینه بیابیم, تا اینکه امروز به نرم افزار فوق العاده معروف با محیط کاربرپسند Root Genius برخورده و تصمیم به معرفی آن نزد شما کاربران عزیز گرفتیم. برنامه نویسان این برنامه ادعا میکنن که Root Genius بیش از ۱۰٫۰۰۰ دستگاه اندرویدی رو میتونه روت کنه که اگه این ادعا درست باشه یک افتخار دیگه به افتخارات برنامه نویسان چینی که سرعت رشد بسیار بالایی رو دارن طی میکنن تو چند سال گذشته افزوده میشه. در ادامه مطلب با دانلود این نرم افزار فوق العاده ( به صورت قابل حمل و بدون نیاز به نصب ) و آموزش تصویری نحوه روت و آنروت توسط آن با ما همراه باشید.

آموزش تصویری نحوه روت و آنروت توسط نرم افزار Root Genius:

موارد و نکات زیر را قبل از اجرای نرم افزار رعایت کرده و سپس مانند تصاویر زیر عمل نمایید:

  • نصب درایورهای گوشی یا تبلت اندرویدی در سیستم
  • نصب بودن برنامه NET.Framework.4 در سیستم
  • فعال بودن گزینه USB Debugging در گوشی

دریافت RootGenius v1.8.7
حجم: 4.56 مگابایت
توضیحات: دانلود نرم افزار RootGenius v1.8.7 با لینک مستقیم و با حجم ۴٫۵۶ مگابایت






برای روت کردن گوشی خود می توانید به این سایت مراجعه نمایید :

https://autoroot.chainfire.eu

چگونه گزینه USB Debugging را در گوشی فعال کنیم؟

آموزش فعال کردن USB Debugging در تبلت ها و گوشی های آندرویدی

توجه: این آموزش برای گوشی ها و تبلت های Samsung Galaxy S3, S4, Note 8.0, Tab 3 ، Galaxy Note 2 یا Note 3، HTC One, HTC One Max, HTC One M8 و مشابه آن بررسی شده است، برای سایر دستگاه ها نیز مشابه این است.

یکی از مواردی که سیستم عامل اندروید را از سایر سیستم عامل ها گوشی های هوشمند و تبلت ها متمایز می سازد متن باز بودن این سیستم عامل است که با این قابلیت توسعه دهنده گان اندروید میتوانند فعالیت های مختلفی را بسته به نیاز خود بر روی این سیستم اعمال کنند. یکی از ویژگی هایی که امکان اشکال زدایی و توسعه نرم افزارهای نوشته شده اندروید را فازایش می دهد بخشی است تحت عنوان “Developer Options” در بخش تنظیمات دستگاه (Settings) موجود در همه دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید که بصورت پیش فرض در پایین لیست قرار دارد.
این بخش شامل خصوصیات پیشرفته ای است که به شخص توسعه دهنده در تست، اشکال زدایی، ساختن و بسته بندی appهای اندرویدی و modها کمک بسیاری می کند. به عبارت بسیار ساده گزینه Developer Options امکان دسترسی سریع به دستگاه اندروید را از یک کامپیوتر فراهم می کند.
این گزینه یک امکان ضروری برای توسعه دهندگان اندروید، هکرها و کلیه علاقه مندان به این سیستم است که میخواهند به آسانی به گوشی دسترسی و آنرا از طریق کامپیوتر کنترل کنند.
حتی اگر شما به عنوان یک کاربر عادی هم بخواهید دستگاه خود را روت کنید، یک ROM یا mod را بر روی دستگاه اندرویدتان نصب کنید نیز بایستی گزینه Developer Options را در گوشی یا تبلتتان روشن کنید در غیر اینصورت قادر به انجام کار مورد نظر نخواهید بود.

برای فعال سازی Developer Options در:

Gingerbread (اندروید نسخه ۲٫۳):
Settings> Applications> Development> USB Debugging

ICS (اندروید نسخه ۴٫۰):
Settings> Developer Options> USB Debugging

Jelly Bean (اندروید نسخه ۴٫۱):
Settings> Developer Options> USB Debugging

و اگر دستگاه تان را به نسخه نسخه Android 4.2 Jelly Bean و بالاتر ارتقاء داده اید یا دستگاهی با این نسخه اندروید تهیه کرده اید بصورت پیش فرض گزینه “Developer Options” در نسخه های جدیدتر مخفی است، برای ظاهر کردن این گزینه باید به مسیر زیر مراجعه کنید:

  1. آدرس Settings> About  را در گوشی/تبلت اندروید باز کنید
    تبصره۱– اگر گوشی اندروید شما Samsung Galaxy S3, S4, Note 8.0, Tab 3 یا هر نوع دستگاه گالکسی دیگری با نسخه اندروید ۴٫۲ یا ۴٫۳ است به آدرس Settings> More/General tab> About مراجعه کنید.
    تبصره۲– اگر گوشی اندروید شما Galaxy Note 2 یا Note 3 یا هر نوع دستگاه گالکسی دیگری با نسخه اندروید ۴٫۳ است به آدرس Settings> General> About  مراجعه کنید.
  2. به پایین لیست مراجعه و بر روی آیتم Build number در پایین لیست ۷ بار ضربه بزنید.
  3. بعد از ۷ بار ضربه زدن پیامی با متن “You are now a developer!” یا “Developer mode has been enabled” ظاهر خواهد شد.

4.حال اگر دوباره به صفحه اصلی تنظیمات برگردید Developer Options اضافه شده است.

5.بر روی Developer Options کلیک کرده و گزینه USB Debugging را در آن فعال کنید، مشابه تصویر زیر:

برای فعال سازی USB Debugging در دستگاه های HTC :
اگر از یکی از دستگاه های HTC One, HTC One Max, HTC One M8 یا هرنوع گوشی HTC دیگری با نسخه اندروید ۴٫۲ یا ۴٫۴ استفاده میکنید برای فعال سازی گزینه Developer Options در دستگاه تان به آدرس زیر مراجعه کنید:

  1. آدرس Settings> About> Software Information> More را باز کنید
  2. بر روی گزینه “Build number” هفت مرتبه ضربه بزنید تا گزینه Developer options فعال شود که نهایتا پیام “You are now a developer!” که نشان دهنده فعال شدن این گزینه است در ظاهر خواهد شد.

  1. دوباره به صفحه تنظیمات برگردید و بر روی گزینه “Developer options” که ظاهر شده است کلیک کنید تا لیست باز شود
  2. در لیست باز شده گزینه USB Debugging را تیک بزنید.

در گوشی هاوایی هم مانند قبل به قسمت Setting / About Phone بروید چندبار بر روی گزنیه Build Number ضربه بزنید تا منوی مخفی ظاهر شودبه منوی ظاهر شده بروید و گزینه Enable Debugging را فعال کنیدUSB Debugging فعال شد

برای سایر دستگاه ها نظیر گوشی ها/تبلت های LG نیز از مسیری مشابه آدرس بالا پیروی میکند.

منبع: مجله تکنولوژی دی ال سی

مطالب بیشتر از سایت ما

استراتژی حمله با بالون و مینیون اموزش کلش آف کلنز

Hidden Tesla بیرون یا داخل؟ اموزش کلش آف کلنز

آموزش های ابتدایی بازی کلش آف کلنز clash of clans

چگونه سه ستاره کنیم(ترکیب سربازها) کلش آف کلنز فارسی

ترفند مخفی کردن اکسیر و اکسیر سیاه از دشمنان کلش آف کلنز فارسی

روش حمله با بربر شاه ( Barbarian King ) کلش آف کلنز فارسی

روش حمله با ملکه کماندار ( Archer Queen ) کلش آف کلنز فارسی

آموزش ذخیره کردن بازی کلش اف کلنز clash of clans

نحوه خرید جم از گوگل پلی اموزش کلش آف کلنز

چگونه یک حمله پر سود انجام دهیم ؟ اموزش کلش آف کلنز