20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

معدن طلا Gold Mine اموزش کلش آف کلنز

آموزش clash of clans,clash game,کلش آف کلنز,کلش گیم,بازی آنلاین,اموزش clash of clans,clash of clans,معدن طلا,جنگ قبیله ها,کلش او کلنز,Gold mine,آموزش بازی جنگ قبیله ها,اموزش کلش آف کلنز,آموزش بازی کلش آف کلنز,کلش آف کلنز فارسی,کلش آو کلنز

معدن طلا Gold Mine اموزش کلش آف کلنز

معدن طلا: معدن یا منبع طلا وظیفه ی استخراج طلا از زیرزمین را بر عهده دارد. هر سطح معدن دارای ظرفیت ذخیره سازی محدودی است که اگر به آخرین مقدار ظرفیت اش برسد تا زمانی که طلاهای ذخیره سازی اش را به مخازن طلا انتقال ندهید توانایی ذخیره سازی ندارد.فضای اشغالی هر معدن طلا 3در3 است.زمانی که معدن طلا به سطح پنجم ارتقاء بیابد می توانید با استفاده از الماس ها برای یک روز ترقی کند . بدین صورت که توانایی استخراج طلا اش دو برابر خواهد شد. استراتژی دفاعی: توصیه می شود معادن طلا را در خارج لایه های دیواری مستقر کنید. با این عمل از آنها به عنوان عوامل انحرافی ( به خصوص در مقابل کمانداران و بربر های دشمن) استفاده می کنید و مادامی که آنها مشغول به تخریب معادن هستند می توانید از طریق عناصر دفاعی به آنها صدمه برسانید.سعی کنی طلاهای استخراجی را خیلی زود به ذخایر انتقال دهید زیرا نیرو های هجومی دشمن می توانند تا نیمی از طلاهای استخراجی هر منبع را با انهدام کامل آن به غارت ببرند.اگر در هجوم دشمن به طور کامل نابود گردد به صورت خودکار لود می شود و برای باز سازی اش نیازی به خرج هزینه نیست.

معدن طلا:

معدن یا منبع طلا وظیفه ی استخراج طلا از زیرزمین را بر عهده دارد. هر سطح معدن دارای ظرفیت ذخیره سازی محدودی است که اگر به آخرین مقدار ظرفیت اش برسد تا زمانی که طلاهای ذخیره سازی اش را به مخازن طلا انتقال ندهید توانایی ذخیره سازی ندارد.
فضای اشغالی هر معدن طلا 3در3 است.
زمانی که معدن طلا به سطح پنجم ارتقاء بیابد می توانید با استفاده از الماس ها برای یک روز ترقی کند . بدین صورت که توانایی استخراج طلا اش دو برابر خواهد شد.


استراتژی دفاعی:

توصیه می شود معادن طلا را در خارج لایه های دیواری مستقر کنید. با این عمل از آنها به عنوان عوامل انحرافی ( به خصوص در مقابل کمانداران و بربر های دشمن) استفاده می کنید و مادامی که آنها مشغول به تخریب معادن هستند می توانید از طریق عناصر دفاعی به آنها صدمه برسانید.
سعی کنی طلاهای استخراجی را خیلی زود به ذخایر انتقال دهید زیرا نیرو های هجومی دشمن می توانند تا نیمی از طلاهای استخراجی هر منبع را با انهدام کامل آن به غارت ببرند.
اگر در هجوم دشمن به طور کامل نابود گردد به صورت خودکار لود می شود و برای باز سازی اش نیازی به خرج هزینه نیست.


استراتژی هجومی:
هنگام حمله کاملا حواستان به معادن دشمن باشد. معمولا از آنها به عنوان فریب استفاده می شود ، به خصوص معادن سطح بالا.
معمولا حتی یک کماندار هم می تواند به راحتی یک معدن بی پشتیبان را نابود کند.
اگر در یک حمله تعداد طلا های قابل غارت را مشاهده می کنید بیشتر آنها را می توانید از معادن بدست بیاورید تا از مخازن.

برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

جدول مشخصات معدن طلا

مطالب بیشتر از سایت ما

مخزن طلا Gold Storage اموزش کلش آف کلنز

بمب هوایی Air Bomb Air bomb

بمب غول پیکر Giant Bomb اموزش کلش آف کلنز

مین هوایی Seeking Air Mine Seeking air mine

تله ی زمینی Spring Trap کلش آف کلنز فارسی

طلسم رعد و برق Lightning spell کلش آف کلنز فارسی

طلسم شفا دهنده Healing spell کلش آف کلنز فارسی

طلسم خشم Rage spell کلش آف کلنز فارسی

طلسم پرش Jump spell کلش آف کلنز فارسی

طلسم یخ Freeze spell کلش آف کلنز فارسی