20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

آموزش نحوه ریست کردن دستگاه های مبتنی بر iOS اموزش کلش آف کلنز

آموزش بازی کلش آف کلنز,بازی آنلاین,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز فارسی,جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز,clash game,اموزش clash of clans,اموزش کلش آف کلنز,,clash of clans,کلش گیم,آموزش clash of clans,کلش او کلنز,کلش آو کلنز

آموزش نحوه ریست کردن دستگاه های مبتنی بر iOS اموزش کلش آف کلنز

ریست کردن دستگاه در این روش، به معنی حذف اطلاعات شما از دستگاه نیست. بلکه یک هارد ریست به حساب می آید که باعث بسته شدن کلیه اپلیکیشن های باز شده و موجود در بکگراند شده و در نتیجه، آزاد شدن رم دستگاه و حافظه را در بر خواهد داشت.برای انجام این کار، تنها کافی است که دکمه های هوم ( Home ) و پاور ( Power ) – مانند تصویر زیر – را به صورت همزمان فشار داده و نگه دارید. به این ترتیب همانطور که در تصویر زیر نیز می بینید، صفحه نمایش دستگاه خاموش شده و مجددا روشن خواهد شد. شما باید دکمه های مذکور ( هوم + پاور ) را تا زمان روشن شدن مجدد صفحه نمایش و پدیدار شدن لوگوی اپل روی آن، ادامه دهید.

آموزش بازی کلش آف کلنز,بازی آنلاین,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز فارسی,جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز,clash game,اموزش clash of clans,اموزش کلش آف کلنز,,clash of clans,

ممکن است گاهی مواقع برای شما پیش آمده باشد که بخواهید دستگاه های مبتنی بر iOS مانند آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ خود را ریست کنید، اما نمی دانید چگونه؟ این مطلب بیشتر برای افرادی هم مناسب است که می خواهند با داشتن دو اپل آیدی ، دو بازی کلش آف کلنز را داشته باشند که برای تعویض و وارد شدن به اکانت دیگر بازی خود احتیاج به ریست کردن گوشی دارند این مطلب، به شما نحوه این کار را آموزش می دهد پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ریست کردن دستگاه در این روش، به معنی حذف اطلاعات شما از دستگاه نیست. بلکه یک هارد ریست به حساب می آید که باعث بسته شدن کلیه اپلیکیشن های باز شده و موجود در بکگراند شده و در نتیجه، آزاد شدن رم دستگاه و حافظه را در بر خواهد داشت.

برای انجام این کار، تنها کافی است که دکمه های هوم ( Home ) و پاور ( Power ) – مانند تصویر زیر – را به صورت همزمان فشار داده و نگه دارید. به این ترتیب همانطور که در تصویر زیر نیز می بینید، صفحه نمایش دستگاه خاموش شده و مجددا روشن خواهد شد. شما باید دکمه های مذکور ( هوم + پاور ) را تا زمان روشن شدن مجدد صفحه نمایش و پدیدار شدن لوگوی اپل روی آن، ادامه دهید.

.

نکته : مجددا تأکید می کنم که انجام این کار، کلیه اپلیکیشن های باز و پردازش هایی که در بکگراند دستگاه شما در حال انجام است را متوقف کرده و آنها را می بندد. پس قبل از انجام اینکار، مطمئن شوید که عملیات نیمه کاره ای را باقی نگذاشته باشید.

مطالب بیشتر از سایت ما

آموزش حل ارور و مشکل Unfortunately has Stopped اموزش کلش آف کلنز

اینفرنو : تک هدف یا چند هدف ؟ اموزش کلش آف کلنز

سفر رایگان به فنلاند و شرکت در همایش بزرگ ClashCon کلش آف کلنز فارسی

دهـکـده زیـبـا کلش آف کلنز فارسی

چگونه دو #34;جاینت بمب#34; را درست استفاده کنیم ؟ کلش آف کلنز فارسی

چگونه نوتیفیکیشن‌ ها را مدیریت کنیم؟ اموزش کلش آف کلنز

محافظت از دیوارها با بمب های کوچک اموزش کلش آف کلنز

برنامه سویچر سرورهای خصوصی و هک شده کلش آف کلنز سویچر سرورهای خصوصی و هک شده کلش آف کلنز

۲۰ واقعیت درباره Clash of Clans که شاید باور نکنید ! کلش آف کلنز فارسی

نسخه مود شده بازی کلش آف کلنز (ThunDerBolT) آموزش بازی جنگ قبیله ها