20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه ۱۳۹۳(فوریه2015) آپدیت جدید کلش آف کلنز

کلش آف کلنز فارسی,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,بازی آنلاین,کلش آو کلنز,clash game,اموزش clash of clans,کلش گیم,اموزش کلش آف کلنز,clash of clans,آموزش بازی کلش آف کلنز,کلش او کلنز,آموزش clash of clans,آپدیت جدید کلش آف کلنز

آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز اسفندماه ۱۳۹۳(فوریه2015) آپدیت جدید کلش آف کلنز

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعتیادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ایاگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید… تغییرات نسخه ی v7.1.1:* صعود به سطوح بالا برای رسیدن به perks, prestige و fancy badges* آراد شدن کانون لول ۱۳ برای تان هال لول ۱۰* سفارشی سازی پس زمینه ، حاشیه دور و الگوی پرچم قبیله* ویژگی جدید شرکت کردن در کلن وار توسط کاربران* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

بالاخره انتظار ها به سر آمد و آپدیت جدید منتشر شد ! جهت دانلود آپدیت کلش آف کلنز به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است چندین لینک جهت دانلود قرار داده ایم و اگر موفق به دانلود نشدید ، لینک ها کمکی بعدی را امتحان کنید و همه لینک ها را لازم نیست دانلود کنید و همگی یکی است !

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعتیادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن
* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها
* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها
* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف
* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان
* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها
* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

 تغییرات نسخه ی v7.1.1:

* صعود به سطوح بالا برای رسیدن به perks, prestige و fancy badges
* آراد شدن کانون لول ۱۳ برای تان هال لول ۱۰
* سفارشی سازی پس زمینه ، حاشیه دور و الگوی پرچم قبیله
* ویژگی جدید شرکت کردن در کلن وار توسط کاربران
* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

توجه :

چندین لینک جهت دانلود قرار داده ایم و اگر موفق به دانلود نشدید ، لینک ها کمکی بعدی را امتحان کنید و همه لینک ها را لازم نیست دانلود کنید و همگی یکی است !

آپدیت جدید کلش آف کلنز

لینک کمکی 1 جهت دانلود

لینک کمکی 2 جهت دانلود

لینک کمکی 3 جهت دانلود

لینک کمکی 4 جهت دانلود

لینک کمکی 5 جهت دانلود ( روی عکس کلش آف کلنز فارسی,آموزش بازی جنگ قبیله ها,کلش آف کلنز,جنگ قبیله ها,بازی آنلاین,کلش آو کلنز,clash game,اموزش clash of clans,کلش گیم,اموزش کلش آف کلنز,clash of clans, کلیک کنید )


برای دانلود ورژن جدید کلش آف کلنز  ، کد بالا را اسکن کنید.


عکس هایی از ورژن جدید بازی کلش آف کلنز







مطالب بیشتر از سایت ما

مدیریت زمان بازسازی قهرمانان در کلن وار اموزش کلش آف کلنز

راهنمای جامع کلن وار کلش آف کلنز فارسی

کمی به کلش آف کلنز بخندیم ! آموزش بازی کلش آف کلنز

آموزش کسب سه میلیون لوت در یکساعت ! آموزش بازی جنگ قبیله ها

عجیب ترین مپ های کلش آف کلنز ! آموزش بازی کلش آف کلنز

مقایسه والکایری ۴ با جاینت ۷ اموزش کلش آف کلنز

راهنمای برنامه xxzhushou ( مشابه برنامه XmodGame ) کلش آف کلنز فارسی

دانلود برنامه رازهای Clash Of Clans اموزش کلش آف کلنز

آموزش Connect شدن به Account Google اموزش کلش آف کلنز

دانلود برنامه املاک کلش(قیمت گذاری دهکده و آموزش) اموزش کلش آف کلنز