20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

20 کلش

بازی کلش آموزش بازی کلش دانلود بازی کلش نقشه بازی کلش بازی کلش در ایران الماس جم اکثیر قلعه دیوار حمله

مخزن اکسیر Elixir Storage مخزن اکسیر

آموزش clash of clans,clash game,کلش آف کلنز,کلش گیم,بازی آنلاین,اموزش clash of clans,clash of clans,مخزن اکسیر,جنگ قبیله ها,کلش او کلنز,Elixir storage,آموزش بازی جنگ قبیله ها,اموزش کلش آف کلنز,آموزش بازی کلش آف کلنز,کلش آف کلنز فارسی,کلش آو کلنز

مخزن اکسیر Elixir Storage مخزن اکسیر

مخزن اکسیر: این مخزن اکسیرهای استراج شده از معادن اکسیر را در خود ذخیره می کند. این اکسیرها برای ارتقاء سطوح سایر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. بالاترین سطح مخزن می تواند تا 2 میلیون اکسیر را در خود ذخیره بسازد. مخزن اکسیر فضایی 3در3 اشغال می کند. اگر مخزن در حال ارتقاء سطح باشد همچنان توانایی ذخیره سازی را خواهد داشت. ارتقاء سطوح مخزن میزان ذخیره سازی اش را افزایش می دهد و قدرت مخزن را هم بالاتر می برد که این امر در هجوم دشمن هم تاخیر ایجاد می کند چون برای از بین بردنش زمان بیشتری تلف خواهد شد. برای ارتقاء مخزن اکسیر باید طلا خرج شود.

آموزش clash of clans,clash game,کلش آف کلنز,کلش گیم,بازی آنلاین,اموزش clash of clans,clash of clans,مخزن اکسیر,جنگ قبیله ها,کلش او کلنز,Elixir storage,

مخزن اکسیر:

این مخزن اکسیرهای استراج شده از معادن اکسیر را در خود ذخیره می کند. این اکسیرها برای ارتقاء سطوح سایر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. بالاترین سطح مخزن می تواند تا 2 میلیون اکسیر را در خود ذخیره بسازد.

مخزن اکسیر فضایی 3در3 اشغال می کند.

اگر مخزن در حال ارتقاء سطح باشد همچنان توانایی ذخیره سازی را خواهد داشت.

ارتقاء سطوح مخزن میزان ذخیره سازی اش را افزایش می دهد و قدرت مخزن را هم بالاتر می برد که این امر در هجوم دشمن هم تاخیر ایجاد می کند چون برای از بین بردنش زمان بیشتری تلف خواهد شد.

برای ارتقاء مخزن اکسیر باید طلا خرج شود.

مهاجمین می توانند تنها 20% از ذخایر اکسیر شما را غارت کنند امّا نه بیشتر از 198000 واحد اکسیر از تمام ذخایر. با توجه به این شما باید از این ساختمان به خوبی محافظت کرده و آن را در مکان درست قرار دهید.

مطالب بیشتر از سایت ما

معدن طلا Gold Mine اموزش کلش آف کلنز

مخزن طلا Gold Storage اموزش کلش آف کلنز

بمب هوایی Air Bomb Air bomb

بمب غول پیکر Giant Bomb اموزش کلش آف کلنز

مین هوایی Seeking Air Mine Seeking air mine

تله ی زمینی Spring Trap کلش آف کلنز فارسی

طلسم رعد و برق Lightning spell کلش آف کلنز فارسی

طلسم شفا دهنده Healing spell کلش آف کلنز فارسی

طلسم خشم Rage spell کلش آف کلنز فارسی

طلسم پرش Jump spell کلش آف کلنز فارسی